Web Analytics Made Easy - Statcounter

معرفی جدید ترین کتاب هادی سیف با عنوان "قلمکار نقاشی" 18 آبان ماه از ساعت 16 در سالن توحیدخانه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر موزه عصارخانه شاهی در این رابطه گفت: نشست با هادی سیف توسط موزه عصارخانه شاهی و مرکز اصفهان شناسی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری دانشگاه هنر اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم قانونی اظهار داشت: این نشست همراه با معرفی جدید ترین کتاب هادی سیف با عنوان "قلمکار نقاشی" روز شنبه 18 آبان ماه از ساعت 16 در سالن توحیدخانه دانشگاه هنر اصفهان واقع در خیابان استانداری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هادی سیف از پژوهشگران مطرح صنایع دستی و هنرهای مردمی است، افزود: از این استاد تاکنون 30 کتاب منتشر و اخیراَ مجموعه 4 جلدی دانشنامه "نهضت هنرهای مردمی ایران" در مورد صنایع دستی و هنرهایی که مردمی تر از بقیه هستند چاپ شده است که جلد چهارم این دانشنامه با عنوان "قلمکار نقاشی" به معرفی هنری اصفهانی اختصاص دارد.

مدیر موزه عصارخانه شاهی عنوان کرد: هادی سیف در این نشست به بیان تجربیات و سال ها پژوهش خود در زمینه صنایع دستی و هنرهای مردمی می پردازد و به سوالات دانشجویان و علاقه مندان پاسخ می دهد.

 

بیشتر بخوانید: نمایشگاه و حراج آثار کودکان کار در کتابخانه مرکزی نمایشگاه های هنری به نقد نیز نیاز دارند/ برگزاری سومین نشست تخصصی بررسی نمایشگاه "دیروز نقاش امروز هنرمند"

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان شهرداری صنایع دستی موزه نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خلاصه کتاب برجام آینه عبرت در قم

حجت الاسلام نبویان نویسنده کتاب  خلاصه  برجام آینه عبرت در مراسم رونمایی این کتاب گفت: این کتاب برای سهولت و به صورت خلاصه و مفید از کتاب ۶ جلدی نوشته شده است و سعی شده در این کتاب خواننده به صورت مختصر و مفید در جریان کم و کاستی و ضعف‌های قرارداد برجام قرار بگیرد.

نویسنده این کتاب افزود: این کتاب، به صورت خلاصه روایتی از روند مذاکرات، از سال ۸۲ تا سال ۱۴۰۰ را شامل می‌شود و سعی شده به عنوان سند، روند تاریخی مذاکرات را بررسی کرده و ایرادات و نقاط ضعف برجام بررسی و برای مخاطبان بیان شود. 

آیت الله کعبی در مراسم رونمایی از این کتاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی تمدنی است که سه ضلع دارد گفت: ضلع برخورداری از اجتهاد اصیل با توجه به مقتضیات زمان و تبیین و تعمیق آن، حوزه علم و فناوری با تلفیق ایمان و علم و ضلع اقتدار نظامی، دفاعی و امنیتی سه ضلعی است که بر پایه نظریه مقاومت است و با تلفیق این سه حوزه تمدن سازی محقق خواهد شد. 

 وی افزود: جوانان حوزه و دانشگاه باید نظریه تمدن اسلامی بر اساس انقلاب اسلامی را بشناسند و بستر سازی و زمینه سازی تحقق و گفتمان سازی تمدن سازی اسلامی در کشور را محقق نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • انتخاب دو اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی کشور
  • رونمایی از چهار قرآن نفیس خطی در دانشگاه بین المللی
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • رونمایی از کتاب شهید طهرانی‌مقدم به نام «مرد ابدی»
  • رونمایی از خلاصه کتاب برجام آینه عبرت در قم