Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:42:00 GMT

اردوی تیم ملی کبدی عراق در اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۱۸۴

اردوی تیم ملی کبدی عراق در اهواز برگزار شد

کمال سعدی آل کثیر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم ملی عراق به منظور حضور مقتدرانه در مسابقات جام جهانی کبدی ۲۰۱۹ یک اردوی تدارکاتی ۱۰ روزه در اهواز برگزار کرد که امروز به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تیم ملی عراق پنج بازی تدارکاتی با تیم‌های استان انجام داد، گفت: این اردو فرصت مناسبی برای محک خوردن بازیکنان استان بود تا خود را برای مسابقات کشوری آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات کبدی خوزستان گفت: با توجه به شناختی که از تیم عراق داشتیم بازیکنان این تیم نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت بهتری برخوردار بودند و مشخص بود که در این کشور توجه خوبی به رشته کبدی می‌شود.

وی به میزبانی خوزستان از رقابت‌های لیگ دسته یک کشور اشاره کرد و گفت: پیگیری‌های لازم برای گرفتن میزبانی این مسابقات را انجام دادیم و با همکاری اداره‌کل ورزش استان و تایید فدراسیون این رقابت‌ها در اهواز انجام می‌شود.

آل کثیر با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی در سال جاری برای کبدی خوزستان تدارک دیده ایم، افزود: تلاش می‌کنیم این رشته را در مدارس و محلات توسعه دهیم تا نوجوانان و جوانان بیشتری جذب این رشته شوند.

وی با بیان اینکه ایران خاستگاه اصلی ورزش کبدی بوده و در سال های اخیر رشد قابل توجهی در کشور داشته است، گفت: نگاه علمی به ورزش زمینه ساز ارتقای رشته‌های ورزشی و کسب جایگاه مناسب می‌شود لذا هیات کبدی به روی تمام کسانی که به دنبال توسعه و ارتقای این ورزش هستند باز است و از نظرات و انتقادات آنها استقبال می‌کنیم. 

مسئول کبدی جنوب غرب کشور با بیان اینکه برای پیشرفت کبدی استان باید استعدادیابی را از محلات و مدارس شروع کرد، افزود: باتوجه به اینکه کبدی جزو ورزش‌های محله‌ای در خوزستان به شمار می‌رود معتقدم باید کار استعدادیابی را در محلات و مهمتر از آن مدارس دنبال کنیم.

وی در ادامه به بیان برنامه‌های هیات کبدی خوزستان برای توسعه این ورزش در سراسر استان پرداخت و عنوان کرد: قصد داریم این ورزش جذاب را در همه شهرستان‌ها و حتی روستاها راه ‌اندازی کنیم تا علاقه‌ مندان بتوانند به راحتی در محل زندگی خود در این رشته فعالیت کنند. 

رییس هیات کبدی خوزستان با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به بخش بانوان این رشته در استان داریم، گفت: استعدادهای درخشانی را از گذشته تا امروز در کبدی خوزستان شاهد بوده ایم و امیدواریم مسیر پیشرفت این رشته در استان سیر صعودی داشته باشد.

وی افزود: یکی از اهداف ما عضویت کبدی‌کاران خوزستانی در تیم ملی برای شرکت در مسابقات بین المللی است. 

برچسب‌ها کبدی خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کبدی خوزستان اهواز ورزشی کبدی خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز

اکران مردمی فیلم آپاراتچی با حضور علی طاهرفر، کارگردان و تورج الوند، بازیگر و استقبال پرشور مخاطبان در سینما اکسین اهواز برگزار شد و به سانس فوق العاده رسید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پایان اکران فیلم تابلوی لشکر خوبان، تصویری از ۷۶ شهید مدافع حرم خوزستان در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس به رسم یادبود به علی طاهرفر کارگردان و تورج الوند، بازیگر توسط سرکار خانم مشهدی‌زاده خواهر شهید ابراهیم مشهدی‌زاده و خانم لیلی‌زاده از بانوان فعال در ستاد پشتیبانی جنگ اهداء شد که تشویق حاضران را به همراه داشت.

در این مراسم، علی طاهر فر کارگردان فیلم با بیان این که من یکبار سال ۶۴ و در زمان جنگ همراه با گروه سرود به خوزستان آمدم، گفت: خوزستان برای ایرانی‌ها نماد غیرت و مقاومت است و امشب دوست دارم شادی اکران این فیلم را با بچه‌های هوافضای سپاه شریک شویم و از شما می‌خواهم آن‌ها را تشویق کنید.

اکران مردمی فیلم آپاراتچی با حضور علی طاهرفر، کارگردان و تورج الوند، بازیگر با استقبال پرشور مخاطبان اهوازی شب گذشته در سینما اکسین این شهر به سانس فوق العاده رسید.

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان