Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: اگر مشکل آب که موضوع اساسی و قدیمی است رفع شود بسیاری از مسائل و نیازهای دیگر  حل می‌شود. 

وی ادامه داد: توجه به خطوط  ریلی به خاطر موقعیت جغرافیایی استان از اهمیت بسزایی در توسعه یزد محسوب می‌شود و مطالبه و حق طبیعی و نیاز مبرمی است که باید بعد از موضوع آب مورد توجه دولت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: توجه به آموزش و پرورش، مسائل فرهنگی و تربیت‌دینی نوجوانان و جوانان به خاطر هجمه دشمنان از دیگر مواردی است که باید مورد توجه  و در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد.

ناصری‌یزدی گفت: قطعا این سفر پرخیر و برکت است و باید به تمام مسائل نه تنها مرکز استان یزد بلکه همه مناطق به خصوص شهرهای محروم بیش از گذشته مورد عنایت خاص قرار گیرد.

خطیب جمعه یزد تصریح کرد: در این سفر مردم، افراد و شهرها با عدالت، محور اهداف و تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرند و مواظب بود تا دشمنان از جهت‌گیری‌ها و حرف‌ها سوء استفاده نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تاکید کرد: مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان باید دقیق و جامع و نفع آن نصیب همه مردم یزد شود.

ناصری یزدی در ادامه به اهمیت ازدواج آسان با همکاری خیران و خانواده‌ها به عنوان یک ضرورت در جامعه اشاره کرد و برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی برای تحقق آن را خواستار شد.

وی به هفته وحدت اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: دشمنان همواره برای رسیدن به اهداف خود به دنبال تفرقه هستند، باید با بصیرت به دنبال ارتقای همبستگی اجتماعی ، ملی و فرهنگی و ... بود.

همزمان با سراسر کشور نمازجمعه امروز در ۲۱ منطقه شهری و هفت روستای پرجمعیت استان یزد اقامه شد.

همچنین محمدعلی طالبی استاندار یزد سه شنبه هفته جاری گفته بود که در دومین سفر کاروان دولت تدبیر و امید به این استان، ۵۰۰ پروژه و طرح در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی اظهارداشت: برای اجرای پروژه‌های آماده بهره‌برداری، ۲۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز سهم بخش خصوصی بوده است.

وی بهره برداری از پروژه فولاد چادرملو در اردکان، فاز یک بندرخشک پیشگامان در مهریز، بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه، گازرسانی به شهرک فولاد اشکذر، ۹۰ کیلومتر از دو خطه سازی راه آهن بافق به میبد و ۲۵ کیلومتر از باند دوم جاده یزد - طبس را از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری برشمرد و یادآور شد: این پروژه‌های به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت افتتاح می‌شود.

    

برچسب‌ها یزد نماز جمعه آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد نماز جمعه یزد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است

مجتبی اقوامی پناه فرماندار مهدیشهر گفت: کارخانه چینی رویال از جمله واحدهای صنعتی راکد در شهرستان مهدیشهر است که احیای آن نقشی مم در اشتغالزایی و رونق این دیار دارد.

فرماندار مهدیشهر افزود: انتظار می‌رود دولتمردان برای احیای واحد صنعتی چینی رویال که از سالها پیش تعطیل است تمهیدات ویژه درنظر بگیرند.

وی اضافه کرد: تکمیل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، دانشکده منابع طبیعی و زیرساخت جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه پساب از جمله طرح‌های مهدیشهر نیازمند توجه دولت سیزدهم در سفر به استان سمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • رئیسی: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود/دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است