Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر، ضمن بیان اینکه مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان پیامی روشن به جهانیان داشت، ابراز کرد: ملت ما نشان دادند که مذاکره با آمریکا انجام نمی‌شود.

وی بابیان اینکه مردم نشان دادند که مذاکره هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، افزود: یکی دیگر از پیام‌های مهم این حضور پرشور و انقلابی این بود که مردم از مبارزه با ظلم و ستم خسته نمی‌شوند و همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پرشور و مثال‌زدنی بود، تأکید کرد: این حضور سبب شد تا دشمنان مأیوس‌تر شوند.

آیت‌الله شاهچراغی درباره بدعهدی غرب و آمریکا نیز، توضیح داد: شروع فعالیت‌ها در انرژی هسته‌ای به‌تلافی بدعهدی طرف مقابل درواقع به‌مثابه یک گام مقاومتی و انقلابی است.

وی بابیان اینکه مردم از اجرای کاهش تعهدات ایران اسلامی در قبال غرب و برجام خوشحال هستند و از این اقدام حمایت می‌کنند، افزود: مردم همواره از مواضع انقلابی حمایت می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بخش دوم سخنان خود را به گرانی و ضرورت مدیریت اوضاع توسط مقامات دولتی اختصاص داد و گفت: مشکلات کشور مربوط به اقتصاد است و این همان موضوعی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به آن تأکید کرده‌اند.

آیت‌الله شاهچراغی ضمن بیان اینکه نگاه به داخل در زمینهٔ اقتصاد ضروری است، گفت: مذاکره با آمریکا حل‌کننده مشکلات اقتصادی کشور نخواهد بود.

وی بابیان اینکه کارشکنی کارگزاران موجب فساد و انحراف جامعه از مسیر درست می‌شود، تأکید کرد: مسئولان و کارگزاران باید در نظام اسلامی باید مراقب باشند از مسیر درست انحراف پیدا نکنند.

کد خبر 4766149

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران امريكا سمنان یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل زلزله بیرجند تئاتر کودک و نوجوان قزوین بارش باران مشهد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ | انجام حرکات نمایشی توسط مردان |‌ پوشش خاص آنها را ببینید

دریافت 36 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویری از این مراسم و لحظه روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ را ببینید.

کد خبر 844940 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی المپیک ورزش یونان

دیگر خبرها

  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» به سپاه احضار شد
  • لحظه روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ | انجام حرکات نمایشی توسط مردان |‌ پوشش خاص آنها را ببینید
  • اهمیت حمله موشکی ایران به نواتیم چه بود؟ / پیام روشن حمله به مهم‌ترین و امن‌ترین پایگاه هوایی صهیونیست‌ها
  • آملی لاریجانی: دنیا فهمید که صبر ایران حدی داشت
  • پیام عملیات موشکی سپاه علیه اسرائیل از نگاه وزیر کشور و یک عضو شورای نگهبان
  • ایران نَسَق اسرائیل را کشید/ حرکتی کنید، شبتان را با موشک‌هایمان روشن می‌کنیم
  • پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان