Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:32:51 GMT

ایران همیشه بدنبال وحدت امت اسلامی بوده است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۲۳۶

ایران همیشه بدنبال وحدت امت اسلامی بوده است

حجت‌الاسلام لطیف صالحی در خطبه‌های نماز جمعه نیر افزود: دشمنان تمام توان خود را برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان به کار گرفته‌اند و بی‌شک تفرقه سبب شکست و ناکامی آنها می‌شود.

وی  با تاکید بر اتحاد روزافزون مسلمانان و دوری و اجتناب از اختلاف و تفرقه اظهار کرد: مسلمین جهان باید با پیروی از سیره  پیامبر اسلام (ص) اتحاد خود را روز به روز محکم‌تر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شهرستان نیر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را یک حضور حماسی برشمرد و افزود: به جرأت می‌توان گفت حضور مردم در این راهپیمایی نشان از وفاداری و ارادت مردم به نظام و انقلاب است. 

نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها فرمانداری نير نماز جمعه اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری نير نماز جمعه اردبیل فرمانداری نير نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:همزمان با سراسر کشور مردم غیور مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی پس از اقامه نماز جمعه در شهرها با راهپیمایی حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات تنبیهی رزمندگان سپاه پاسداران اعلام خواهند کرد.

بر همین اساس متن اطلاعیه ای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رژیم سفاک و درنده خوی صهیونیستی، درمانده و گیج از سیلی محکم و مشت آهنین درعمـلیـات مـوفـق پهپادی ـ موشـکی وعـدۀ صـادق جمهوری اسلامی ایران درپی پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر و به تلافی خیره سری‌های اخیر این رژیم خبیث، ددمنش و مستاصل از رویارویی در «طـوفان الاحــرار» روزجهانی قدس امسال همچنان ذلیلانه به دنبال فرافکنی و فرار از خفت و خواری و تبعات جبران ناپذیر از این ضربات کاری و شکست‌های مفتضحانه پی در پی در سطح منطقه و از گروه‌های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران، زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه و مردمان غیرنظامی غزه این باریکه عزت و شرافت، مقاومت و ایستادگی را زیر ضربات خصمانه چکمه‌های خون آلود و حملات ددمنشانه و وحشیانه خود تحت سخت‌ترین ظلم‌ها و ستم‌های وصف ناپذیر قرار داده است.

نمازگزاران جمعه همچون ماه‌ها و هفته‌های گذشته با اعلام همبستگی بی‌قید و شرط با مردم مظلوم غزه روز جمعه هفته جاری پس از نماز جمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار توقف ماشین کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در غزه بوده و حمایت خویش را از عملیات غرور آفرین وعده صادق در تنبیه رژیم متجاوز اعلان خواهند کرد.

این راهپیمایی در شهر تبریز هم بعد از اقامه نماز از سه راه مصلی به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود