Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ معاون وزیرخارجه کشورمان درحاشیه کنفرانس بین‎المللی منع گسترش تسلیحات هسته‌ای وخلع سلاح گفت: هیچ کشوری درحسن نیت ایران درحفظ برجام تردید ندارد.
 سید عباس عراقچی گفت: درعین حال هیچ کشوری تردید ندارد که اگر ایران ازمنافع برجام بهره مند نشود به کاهش تعهدات برجامی ادامه خواهد داد.
او که در در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما سخن می‌گفت، ادامه داد: ایران از یک سو اراده خود را برای عمل به تعهدات برجامی و ازسوی دیگر کاهش تعهدات درصورت عمل نکردن دیگر کشورها به تعهداتشان را بطور شفاف نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عراقچی تاکید کرد: ایران به اندازه کافی به دیپلماسی فرصت داده و اگر شرایط تغییر نکند در مسیر کاهش تعهدات حرکت خواهیم کرد.
معاون وزیرخارجه کشورمان با اشاره به فرصت دوماهه جدید برای دیپلماسی، گفت: قاطعیت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع خود روشن است و این موضوعی است که درتمام محافل بین‎المللی مورد بحث قراردارد.
عراقچی گفت: بسیاری از کشورها ازجمله شرکت کنندگان در این کنفرانس بین‎المللی و حتی بسیاری از کشورهای اروپایی نیز یکجانبه‎گرایی مفرط آمریکا را محکوم می‎کنند و امروزه حرکتی در سراسر جهان علیه این یکجانبه‎گرایی شکل گرفته که هر روز تقویت می‎شود. برچسب ها: سید عباس عراقچی

منبع: خرداد

کلیدواژه: سید عباس عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد

نماینده‌ ویژه رئیس‌ جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر ایجاد بسترهای متنوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الله عبدالملکی امروز در حاشیه بازدید از غرفه فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در پایانه جدید فرودگاه بین‌المللی کیش برپا شده، اپهار داشت: ایجاد چنین بسترهایی نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های مناطق آزاد به عنوان بهشت سرمایه‌گذاری به مخاطبان گروه هدف، جذب و جلوگیری از خروج سرمایه‌ها از کشور دارد.

وی ضمن ابراز رضایت از تسهیل فرایند‌ها توسط شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش، بر ایجاد بسترهای متنوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تاکید کرد.

نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، گفت: حدود 18 میلیارد یورو مجموع صادرات سالانه مناطق آزاد ایران بوده و بیش از 80 درصد ترانزیت جمهوری اسلامی ایران از طریق مناطق آزاد انجام شده بر همین جهت همیشه عنوان کردیم مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران بهشت سرمایه‌گذاری هستند.

عبدالملکی بر ایجاد بسترهای متنوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تاکید کرد.

لازم به ذکر است، نماینده ویژه رئیس جمهور در جمع مدیران سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور یافت و به بررسی عملکرد ستاد نوروزی جزیره پرداخت.

براساس اعلام رسمی شرکت بنادر و فرودگاه‌ها، جزیره زیبای کیش به عنوان دومین مقصد محبوب سفرهای نوروز 1403 کشور بعد از مشهد مقدس اعلام شده است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
  • اکبرپور: ترکمنستان در حد و اندازه ایران نبود
  • رنگ ادرار نشان‌دهنده بیماری است؟
  • اوکراین ۸۸۰ میلیون دلار از صندوق بین‌المللی پول دریافت کرد
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
  • بیماران در سفرهای نوروزی به اندازه کافی دارو همراهشان داشته باشند
  • اقدام شورای امنیت درباره آتش بس در غزه کافی نیست