Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان ماتا از عملکرد منچستریونایتد مقابل پارتیزان بلگراد می گوید.

طرفداری- منچستریونایتد با شکست پارتیزان بلگراد، صعود خود به مرحله بعد لیگ اروپا را قطعی کرد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، خوان ماتا، هافبک شیاطین سرخ درباره صعود این تیم به مرحله بعد لیگ اروپا گفت:

بسیار مهم بود که سریعا صعود خود را قطعی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافت زیادی را تا اینجا پیمودیم و کاری که انجام دادیم مهم بود، اما هنوز می خواهیم که به عنوان سرگروه انتخاب شویم. مرحله اول کارمان که صعود بود، انجام شد ولی مرحله دوم که صعود به عنوان سرگروه است همچنان پابرجاست.

ماتا در ادامه بیان داشت:

کارمان امروز خوب بود، مخصوصا در نیمه نخست عملکرد خوبی ارائه کردیم. 3 گل زدیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. شب خوبی بود و خوشبختانه طرفداران لذت بردند. 

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد درباره گلزنی مهاجمان این تیم گفت:

گلزنی برای آنها و اعتماد به نفس شان مهم است و برای ما نیز اهمیت دارد.

او راجه به آنتونی مارسیال بیان داشت:

او بازیکن خوبی است. از بازی کنار او لذت می برم. او به شما پاس می دهد و به خود به فضاهای خالی می رود. او سطح بالایی دارد. اگر روی فرم باشد، بازیکن بسیار مهم برای ما است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • کری خوانی آنتونی برای بازیکنان کاونتری سیتی، پس از پنالتی آخر منچستریونایتد / فیلم