Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:24:50 GMT

عملکرد دستگاه قضایی رضایت اکثر مردم را جلب کرده است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۲۹۹

عملکرد دستگاه قضایی رضایت اکثر مردم را جلب کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک اظهار داشت: امروز تجربه نشان می دهد آمریکا و سه کشور اروپایی بنا ندارد به تعهداتشان عمل کنند.

اسماعیلی با تاکید بر داشتن عزت و غرور و بزرگی و صلابت در جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان قسم خورده خود گفت: چقدر ذلت و انفعال؟ تنها پاسخ درست و در شأن ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران خروج از برجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر ویژه از دستگاه قضایی که رضایت اکثر مردم را جلب کرده است و مردم را امیدوار کرده است بیان داشت: استواری و عدالت صحیح تر قوه قضاییه روح تازه ای بر کالبد قانون گذاری دمیده است و است خرسندی حاصل از این عدالت در چهره و رفتار تک تک مردم به خوبی دیده می شود و در این راستا قدردان همه زحمت کشان هستیم.

امام جمعه قرچک عنوان داشت: آنهایی که قوه قضائیه را تخریب می کنند ۲ خصوصیت دارند، یا ناسالم اند و یا می ترسند و که باید به این نکته به خوبی توجه کنیم که این تخریب کنندگان از کدام دسته می باشند و در این زمینه وزارت اطلاعات آمار اعلام کرده که اکثریت مردم رضایت دارند ، برخی از خود دولت، مخالف و منکر هستند.

کد خبر 4766185

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قرچک خطبه های نماز جمعه یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل زلزله بیرجند تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه قزوین بارش باران مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

دیگر خبرها

  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان