Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@06:33:59 GMT

تساوی پر گل سپاهان و شهرداری سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۳۹۱

تساوی پر گل سپاهان و شهرداری سیرجان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  دو تیم سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان در هفته پنجم رقابت های لیگ کوثر در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار  با حملات پی در پی از سوی تیم میهمان آغاز شد که نتیجه این حملات به ثمر رساندن سه گل در نیمه اول برای شهرداری سیرجان بود، در دقایق پایانی نیمه اول سپاهان موفق شد یکی از سه گل خورده را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سپاهان نیمه دوم بازی را نسبتا هجومی آغاز کرد، اما از‌حملات حریف در امان نبود، سرعت بالا و هیجان از سوی هر دو تیم باعث وقفه‌های پی‌در پی و مصدومیت بازیکنان شد. سپاهان در نیمه دوم با به ثمر رسانده دو گل موفق شد نتیجه دیدار را مساوی کند. در نهایت بازی در حالی با تساوی ۳بر۳ به اتمام رسید که یکی از گل‌های سپاهان توسط داور مردود اعلام شده بود.
هاجر دباغی بازیکن ملی پوش سپاهان دو گل و شقایق روز بهان از روی ضربه کاشته گل سوم برای این تیم را به ثمر‌رساندند.

انتهای پیام/ش

 

 

توقف سپاهان در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد

به گزارش ورزش سه، لورکوزن با تساوی ۱-۱ مقابل وستهم به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. آنها به واسطه پیروزی دو بر صفر در بازی رفت، شانس بیشتری برای صعود داشتند و با وجود اینکه وستهم تا لحظات پایانی مسابقه یک بر صفر از شاگردان آلونسو پیش بود اما در نهایت آنها مجددا بازی را به تساوی کشاندند تا شکست ناپذیر باقی بمانند.

حالا همه چیز برای لورکوزن بهتر است. آنها در ۴۴ بازی این فصل رکورد شکست ناپذیری در سراسر اروپا را ربودند؛ پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست برای پیش رفته بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

واکنش دیوید مویس به دریافت گل تساوی در دقیقه 89

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، زیرا این تیم بدترین عملکرد فصل را در نیمه اول ارائه کرد. شاید آنها از جشن قهرمانی خسته بودند، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با آ.اس رم رو در رو بشود. سال گذشته ایتالیایی‌ها بایر را در نیمه نهایی شکست دادند.

گل فریمپونگ لورکوزن را صاحب یک رکورد جاودانه کرد: 44 بازی بدون شکست

برای کسب سه گانه تیم آلونسو باید حساب‌های خود را با آ.اس رم تسویه کند. آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

دیگر خبرها

  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم