Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت:‌ پلیس راهور از تردد خودروهای شخصی به مناطق زلزله‌زده ممانعت می‌کند و اولویت تردد در این مناطق با خودروهای امدادی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: محور میانه ـ تبریز که به علت زلزله و ریزش کوه دچار اختلال در تردد شده بود، بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در آن در حال جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم اینک همه محورهای مواصلاتی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی از جمله معابر روستایی و بین‌شهری باز بوده و مشکلی وجود ندارد.

وی با اعلام این مطلب که مأموران پلیس راهور ناجا به منظور مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد در معابر استان آذربایجان شرقی حضور فعال دارند، به اعمال محدودیت تردد برای خودروهای شخصی در مناطق زلزله‌زده اشاره و اعلام کرد‌: به منظور دسترسی سریع مأموران امدادی و کمک‌رسان به مردم زلزله‌زده، اولویت با تردد خودرودهای امدادی است و پلیس راهور برای عبور خودروهای شخصی محدودیت اعمال کرده است.

سرهنگ رحمانی از هموطنان درخواست کرد: از مراجعه غیرضرور به مناطق زلزله‌زده بپرهیزند تا راه و جاده‌ها برای کمک‌رسانی سریع و فوری و رساندن اقلام ضروری روان و بدون ترافیک باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا زلزله آذربایجان شرقی مناطق زلزله زده در استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

بر اساس گزارش اقتصادآنلاین، هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896618

دیگر خبرها

  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت