Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:24:49 GMT

۲۳۷۰ تخته چادر بین زلزله‌زدگان میانه توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۶۱۷

۲۳۷۰ تخته چادر بین زلزله‌زدگان میانه توزیع شد

محمدباقر هنربر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکهزار و ۲۸۰ بسته غذایی، ۴۴۰ دست ظروف غذا، ۲۰ هزار بطری آب معدنی و ۳۷۰۰ کیلو نایلون به عنوان پوشش چادر نیز در اختیار آسیب دیدگان زلزله قرار گرفت که تاکنون ۷۰ درصد این اقلام توزیع شده و بقیه نیز در حال توزیع است.  

وی افزود: ۳۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته نیز بین زلزله زدگان شهرستان سراب توزیع شد و پتو و چادر مورد نیاز در این منطقه نیز در حال ارسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هنربر با اشاره به دستور استاندار آذربایجان شرقی برای تامین سریع اقلام مورد نیاز زلزله زدگان استان، گفت: مردم می توانند کمک های خود را شامل پتو، نان، پوشاک، خرما و مواد شوینده، در اختیار معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر قرار دهند.  

وی اضافه کرد: مردم خیر می توانند کمک های نقدی خود را نیز به شماره حساب ۹۹۹۹۹ هلال احمر در کلیه شعب بانک ها واریز کنند.  

زلزله ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که این زلزله در استان های آذربایجان غربی، گیلان، ‌زنجان و اردبیل احساس شد و استاندار آذربایجان شرقی ضمن حضور سریع در این مناطق و صدور دستورات لازم  جلسه مدیریت بحران در شهرستان میانه برگزار کرد.   

به گزارش ایرنا، زلزله یاد شده در عمق ۸ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و تا کنون این زلزله تاکنون ۶ فوتی و ۳۲۸ مصدوم برجای گذاشته است.  

کانون این زلزله در موقعیت ۴۷.۶۴ عرض شمالی و ۳۷.۷۶ طول شرقی ثبت شده است.

تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است. این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه می‌باشد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی جمعیت هلال احمر مدیریت بحران زلزله پروندهٔ خبری زلزله در آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جمعیت هلال احمر مدیریت بحران زلزله آذربایجان شرقی جمعیت هلال احمر مدیریت بحران زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار