Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:49:22 GMT

باند سارقان ۵۰ تن لوله گاز در اهواز منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۶۲۹

باند سارقان ۵۰ تن لوله گاز در اهواز منهدم شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده روز جمعه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت حراست نفت قرارگاه خاتم الانبیا مبنی بر سرقت لوله‌های انتقال گاز در منطقه غیزانیه شهرستان اهواز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرارگرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پاسگاه غیزانیه با همکاری پلیس راه "اهواز _ اندیمشک" و کار اطلاعاتی، باند هشت نفره سارقان لوله‌های گاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباس زاده ادامه داد: پنج دستگاه تریلر در این عملیات ها توقیف و ۵۰ تن لوله گاز فشار قوی ۵۶ اینچی کشف شد.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

برچسب‌ها سرقت خوزستان انتظامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت خوزستان انتظامی اهواز سرقت خوزستان انتظامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی گفت: باهدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی استان با کار اطلاعاتی از فروش مکمل و پودر بدنسازی خارجی در مغازه‌ای در شهر اهواز مطلع شدند.     وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضایی به مغازه مزبور اعزام و در بازرسی به‌عمل آمده ۸۴۰ قوطی و کیسه انواع دارو، مکمل و پودر بدنسازی خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف کردند.     سردار میرفیضی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان