Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:57:21 GMT

وحدت عاملی برای عقب نشینی دشمن است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۷۰۸

وحدت عاملی برای عقب نشینی دشمن است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز تمام تلاش آمریکا برای نفوذ به کشورمان است، گفت: آمریکا امروز تلاش دارد به هر نحو ممکن به خواسته خود برسد، اما اگر کوتاهی شود و عقب‌نشینی کنیم آنها جری‌تر خواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه امروز رئیس جمهور آمریکا صراحتا اعلام می‌کند که هدف ما از حضور در سوریه نفت این کشور است، گفت: دشمن همه زیر ساخت‌های عراق را از بین برد، اما هرگز میادین و چاه‌های نفت این کشور آسیب ندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زنجان با اشاره به 20 آبان سالروز شهادت پدر موشکی ایران است، افزود: امروز به برکت خون این شهید بزرگوار است که ما اعلام می‌کنیم که موشک‌های نقطه زدن داریم و هراسی هم از دشمنان نداریم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بین دانش‌آموزان در روز 12 آبان تصریح کرد: ایشان فرمودند که این کشور متعلق به جوانان است.
امام جمعه زنجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد دشمنی با آمریکا گفت: قبل از انقلاب دولت ملی با تکیه بر آمریکا تلاش داشت به موفقیت برسد در حالی که آمریکا با کودتا این دولت را هم برکنار کرد و نشان داد که نمی‌شود به این کشور تکیه کرد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه 28 مرداد آغاز علنی دشمنی آمریکا با ملت ایران است، ادامه داد: دشمن امروز بیش از هر زمان دیگری و با انواع شرارت‌ها به دنبال ضربه زدن به کشورمان است.
امام جمعه زنجان همچنین از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان تقدیر و تشکر کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) گفت: از سوی خداوند متعال وعده داده شده است که فردی خواهد آمد و عدل و داد را در زمین جاری خواهد کرد
امام جمعه زنجان با بیان اینکه 12 ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم صلی الله است و بر اساس قول علمای شیعه 17 ربیع‌الاول است، گفت: دشمنان تلاش داشتند تا از این چند روز فاصله به عنوان وسیله اختلاف بین شیعه و سنی استفاده کنند که با روشنگری امام راحل و مقام معظم رهبری این جشن‌ها در قالب هفته وحدت گرامی داشته می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه اصولی که مقام معظم رهبری در طول 30 سال گذشته تبیین کرده‌اند زمینه‌ساز وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی است، ادامه داد: تنها باید بر مشترکات خود تاکید کنیم و اجازه ندهیم تا دشمنان از برخی مسائل در راستای اختلاف افکنی استفاده کنند.

انتهای پیام/ج

اتحاد گفتمان رایج در جهان اسلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه نماز جماعت وحدت جهان اسلام زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست به نقل از دو مقام آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن پس از فشار تل آویو از تصمیم خود علیه گردان نتزاه یهودا عقب نشسته است.

بر اساس این گزارش، آمریکا در حال حاضر از تحریم ها علیه این گردان ارتش اشغالگر که جنایات زیادی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری مرتکب شده است، منصرف شده است.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد: پس از فشار همه طیف های سیاسی اسرائیل، آمریکا از تحریم این گردان منصرف شده است.

این دو مقام صهیونیست اعلام کرد: ارزیابی معقول این است که ما توان قانع کردن آمریکاییها برای عدم اعمال این تحریم ها داریم.

مقام ارشد رژیم صهیونیستی گفت: علاوه بر فعالیت سیاسی اسرائیلی به نظر می رسد که آمریکاییها به شدت از واکنش های شدید در اسرائیل غافلگیر شده اند.

گفتنی است که از زمان شروع جنگ غزه آمریکا علاوه بر حمایت گسترده مالی و تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی نیز حامی تل آویو بوده است.

کد خبر 6087946

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است