Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@10:41:19 GMT

مصدوم شدن 2 نفر بر اثر حادثه زلزله

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۷۱۸

مصدوم شدن 2 نفر بر اثر حادثه زلزله

بر اثر زلزله دیشب آذربایجان شرقی 2 نفر در گیلان مصدوم شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان اعلام کرد : بر اثر زلزله دیشب آذربایجان شرقی که در ساعت 2 و 17 دقیقه بامداد امروز به قدرت 5 و 9 دهم ریشتر در مقیاس درونی زمین رخ داد ، 2 نفر در گیلان مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر پیمان اسدی افزود : یک خانم 23 ساله در منطقه خلیفه آباد تالش هنگام فرار با شیشه برخورد کرد که از ناحیه دست دچار پارگی شد و به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شد.

وی اضافه کرد : مرد جوان 27 ساله نیز در یکی از هتل های تالش هنگام فرار با شیشه برخورد کرد که با اورژانس به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شد.

بیشتر بخوانید: آمار مصدومان زلزله گیلان افزایش یافت آماده باش آتش‌نشانان تبریز

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بیمارستان زلزله زمین فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان

قهرمان دانمارکی تور دوفرانس در پی مصدومیت شدید در تور دوچرخه سواری اسپانیا از بیمارستان ترخیص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوناس وینگگارد، قهرمان دو دوره تور دوفرانس، تقریباً دو هفته پس از سقوط در مرحله چهارم تور اسپانیا، بیمارستان را ترک کرد.

این دوچرخه‌سوار گفت: می‌خواهم از کادر پزشکی بیمارستان که از من مراقبت کردند، تشکر کنم. از همه برای حمایت‌شان سپاسگزارم. پیام‌ها، هدایا و نقاشی‌های زیادی دریافت کردم. این حمایت‌ها مرا دلگرم کرد. اکنون زمان شروع توانبخشی فرا رسیده است.

مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک

دو هفته پیش یوناس وینگگارد در مرحله چهارم تور اسپانیا دچار حادثه شدیدی شد. این حادثه 35 کیلومتر قبل از خط پایان، هنگام نزدیک شدن به پیچ در سراشیبی رخ داد. وینگگارد پس از سقوط به تنهایی قادر به بلند شدن نبود. بر اثر این حادثه، استخوان ترقوه و دنده‌های این دوچرخه‌سوار دانمارکی شکست و در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی