Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:55:53 GMT

ترویج ورزش‌های اتومبیلرانی و موتورسواری در آستارا

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۷۲۲

ترویج ورزش‌های اتومبیلرانی و موتورسواری در آستارا

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا روز جمعه در این همایش در بلوار سفیر امید گفت: این برنامه با همکاری اداره ورزش و جوانان و پلیس راهور با شرکت ۵۰ اتومبیلران و ۳۰ موتورسوار حرفه ای از آستارا، تالش و انزلی با خودروهای کلاسیک، اسپورت، آفرود و موتورسیکلت های مختلف، جهت معرفی و ترویج این رشته ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر اکسیر افزود: اتومبیلرانی و موتورسواری به عنوان یکی از پنج رشته پر مخاطب کشور، نوجوانان و جوانان زیادی را جذب کرده و حمایت مادی و معنوی مسئولان از این رشته، سرمایه گذاری در سلامت و پرهیز جوانان از ناهنجاری های اجتماعی محسوب می شود.

وی بیان کرد: نبود پیست موتورسواری از دغدغه های ورزشکاران این رشته در آستاراست و با توجه به استقبال روز افزون علاقمندان، فرماندار آستارا برای اختصاص زمین، قول مساعد داده است.

اکسیر ادامه داد: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا ۵۰ عضو دارد اما از سال ۲۰۱۶ میلادی موتورسوار یا اتومبیلرانی از ایران به رقابت های بین المللی اعزام نشده و به جز سال ۲۰۱۵ میلادی، ایران میزبان رقابت های این رشته ها نبوده است و این امر، انگیزه ورزشکاران را می کاهد.

سرگرد احمد رستمی رئیس پلیس راهور آستارا هم گفت: خودروی بدون پلاک توقیف می شود و رانندگان، نکات ایمنی و قوانین را رعایت کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است.

برچسب‌ها آستارا ورزش اتومبیلرانی موتور سیکلتت ورزشی همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا ورزش اتومبیلرانی ورزشی همایش آستارا ورزش اتومبیلرانی ورزشی همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی، ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز به عنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۵الی۸ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081068

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا