Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، اظهار داشت: امام خمینی (ره) ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کرد.

وی افزود: اتحاد، انسجام و همبستگی مسلمانان سبب بی اثر کردن اختلاف افکنی دشمنان بین آنان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یاسوج بیان کرد: وحدت اسلحه کارسازی است که در هیچ کارخانه ای تولید و عرضه نمی شود.  

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد هماهنگی و همفکری بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا بهتر بتوانند به مردم این استان خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به تظاهرات مردم عراق و لبنان و اعلام مطالبات به حق از سوی آنان، ابراز داشت: آمریکا درصدد سوء استفاده از این وضعیت است.

امام جمعه یاسوج گفت: اسراف و زیاده روی در هر موردی از نظر دین مبین اسلام حرام است و باید مردم کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مصرف انواع حامل های انرژی تجدیدنظر کنند.    

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به کمبود مسجد در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار می رود که نیکوکاران و افراد متمکن استان برای ساخت مسجد در این شهر همت بیشتری داشته باشند. 

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد برای رأی دادن در این انتخابات از مسائل قومی، قبیله ای، طایفه ای و حزبی بپرهیزند.

  

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد هفته وحدت نماز جمعه یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد هفته وحدت نماز جمعه یاسوج کهگیلویه وبویراحمد هفته وحدت نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان نقش مهمی در آشنایی این نسل با معارف دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت که یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ملی مذهبی ایران اسلامی محسوب می‌شود، در ایجاد وحدت و هوشیاری مردم بر تبیین ارزش‌های معنوی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ایجاد الگوی انحرافی در بین جوانان، افزود: برگزاری جشن‌های معنوی در این دهه با مشارکت بیشتر جوانان نقش مهمی در آشنایی نسل جوان با معارف دین و ارزش‌های انقلابی و الهی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: محیط‌سازی اداری و آذین‌بندی سطح شهر برای آگاهی‌بخشی بیشتر جامعه و حضور پرشور مردم در برنامه‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

در ادامه این نشست ستار هدایت‌خواه مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۴۰ عنوان برنامه متنوع در دهه کرامت در استان برگزار می‌شود و به مدت ۱۱ روز خدام امام رضا (ع) در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق محروم استان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور پرچم امام رضا (ع) در استان، افزود: دیدار خادمان با بیماران، فعالان فرهنگی و ده‌ها دیدار دیگر در این جشن‌ها برنامه‌ریزی شده‌است.

هدایتخواه تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مختلف معنوی در ۱۲۰ بقعه متبرکه استان، همایش بزرگداشت امام‌زادگان و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 747286

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح