Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، «عبدالمهدی الکربلائی» نماینده مرجعیت عراق در خطبه های امروز نماز جمعه در کربلاء تحقق خواسته ها و مطالبات مردمی را از طیف های سیاسی این کشور خواستار شد.

بر اساس این گزارش، وی تأکید کرد: معترضان در عراق خواستار اصلاح هستند. طیف های سیاسی از فرصت مناسبی برای اجرای اصلاحات، برچیدن فساد و نظام سهمیه بندی برخوردار هستند و باید از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الکربلائی همچنین بر لزوم مسالمت آمیز بودن اعتراضات در عراق تأکید کرد و گفت: در این زمینه مسئولیت بزرگی بر دوش نیروهای امنیتی است و آن ها باید از توسل به خشونت در برابر معترضان خودداری کنند. 

نماینده مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق افزود: معترضان باید نسبت به خدعه های داخلی و خارجی که هدف آن ها منحرف ساختن مطالبات مشروع از مسیر اصلی خود است، هوشیار باشند. 

الکربلائی ادامه داد: نیروهای مسلح عراق به دلیل مبارزه با تروریست های تکفیری داعش و جانفشانی در این مسیر حق بزرگی بر گردن مردم دارند و نباید این جانفشانی ها فراموش شود. اگر امروز شرایط برای برگزاری تظاهرات در عراق فراهم شده است، باید آن را نتیجه زحمات این نیروهای جانفشان دانست.

کد خبر 4766230

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالمهدی الکربلایی آیت الله سیستانی عراق ایالات متحده آمریکا عراق سوریه دونالد ترامپ ترکیه رژیم صهیونیستی ایران ابوبکر البغدادی لبنان روسیه فلسطین عربستان سعودی داعش عادل عبدالمهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند

معترضان اسرائیلی مقابل منزل نتانیاهو تظاهرات کرده و با برپایی آتش خواستار مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شهرک‌نشینان صهیونیست مجددا مقابل منزل نتانیاهو تظاهرات کرده و با برپایی آتش خواستار مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه شدند.

 

.

 

لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کندلفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطینژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!هزاران صهیونیست بازهم خواستار استعفای نتانیاهو شدندوزیر خارجه: نتانیاهو باید مهار گرددهاآرتص: نتانیاهو بعد از عملیات ایران حرفی برای گفتن ندارد

هزاران نفر از معترضین به شرایط فعلی شنبه شب در 55 نقطه از (فلسطین اشغالی) دست به تظاهرات زدند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند