Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز افزود: انگلیس و دیگر طرف‌های برجام، در حالی ایران را به دلیل تعهدات و کاهش تعهداتش سرزنش می کنند که خود تاکنون به تعهداتشان عمل نکرده اند.

وی همچنین با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی گفت: در حال حاضر علاوه بر هدررفت میزان انرژی در بخش تولید، بخش عمده‌ای نیز به خاطر اسراف مردم از بین می‌رود از این‌رو باید برای اصلاح وضع موجود و با توجه به توصیه‌های موکد دین مبین اسلام برای پرهیز از اسراف اقدام جدی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: توجه به عرصه تولید محصولات کم مصرف، فرهنگ‌سازی عمومی با هدف اصلاح فرهنگ مصرف، زمینه‌سازی مشارکت مردم در پروژه‌های صرفه‌جویی انرژی کارهایی است که باید دست به دست دهیم تا انرژی بی‌جهت از بین نرود.  

نماینده ولی‌فقیه همچنینبا قدردانی از قوه قضائیه بابت رسیدگی به پرونده حادثه قطار تبریز به مشهد گفت: عدم رسیدگی به این پرونده در سفر اخیر مقام عالی دستگاه قضا به استان مطرح و وی نیز بلافاصله بعد از بازگشت به تهران، دستور رسیدگی ویژه برای رسیدگی را صادر کردند.

آل هاشم همچنین از سخنگوی قوه قضائیه در واکنش مناسب به موضوع حواشی فوتبال تبریز قدردانی کرد و توضیح داد: نباید این موضوع را به تمام آذربایجان تعمیم داد زیرا آذربایجان در زمره دلداگان کشور هستند.  

وی ادامه داد: تخلف چند نفر نباید به همه تسری داده شود زیرا آذربایجان در صحنه‌های مختلف وفاداری خود به امام رحمت‌الله و رهبری و کشور را نشان داد و اجازه تفرقه به دشمن را نمی‌دهد.  

امام جمعه تبریز با اشاره بر برگزاری نمایشگاه فناوری در تبریز گفت: شاید ابعاد این نمایشگاه اقتصادی است ولی این نمایشگاه در ۱۸ حوزه تخصصی با حضور ۲۶ استان شکل گرفته است به طوریکه اقتصاد دانش‌بنیان به دلیل نیاز به جوانان و تولید داخلی نقش جدی در اقتصاد مقاومتی دارد و هر گامی که برای این منظور برداشته شود باید مورد حمایت قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به زلزله صبح امروز آذربایجان‌شرقی گفت: مسوولان از همان ساعات اولیه پای کار هستند و اگر نیاز به کمک رسانی مردمی باشد مسوولان اطلاع رسانی کنند.

آل هاشم همچنین از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تشکر و قدردانی کرد.  

برچسب‌ها تبریز سید محمدعلی آل هاشم خطبه ها نماز جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز خطبه ها نماز جمعه تبریز خطبه ها نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه ۳۱  فروردین ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه؛  حجت الاسلام فیاضی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آل‌هاشم: سوخت اصلی موشک‌های ایران حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود
  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • گروسی به ایران می آید!
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس