Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:30:46 GMT

افزایش دما در گیلان طی دو روز آینده

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۸۱۹

افزایش دما در گیلان طی دو روز آینده

مازیار غلامی روز جمعه  در گفت و گو با ایرنا افزود: نقشه  های هواشناسی نشان دهنده استقرار جو پایدار در منطقه است؛  بنابراین تا واسط هفته اینده غالبا اسمان افتابی ، گاهی وزش باد و در پاره ای نقاط مه صبحگاهی در استان  پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی  فردا(شنبه)   شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری ، در پاره ای نقاط مه صبحگاهی ، گاهی افزایش ابر و وزش باد در گیلان  هستیم و برای روز یکشنبه نیز همین شرایط پیش بینی می شود

غلامی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دما مربوط به شهرهای رشت، انزلی، بندرکیاشهر، منجیل و رودبار  با ۲۲ درجه سلسیوس و کمینه دما مربوط به دیلمان با یک  درجه سلسیوس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در زمان یادشده، به ترتیب ۲۲ و هفت درجه سلسیوس ثبت شده است.

برچسب‌ها هواشناسی افزایش دما گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی افزایش دما گیلان هواشناسی افزایش دما گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: با پایداری هوا در منطقه دمای هوا در روزهای آینده در مناطق مختلف آذربایجان غربی افزایش می یابد.

اردلان محمدپور افزود: این وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم خواهد داشت و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند.

محمدپور اظهارکرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این روزها که به فصل شکوفه‌دهی درختان مشهور است، وجود جوی پایدار می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

وی گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار در این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا کمی ابری همراه با ورزش باد ملایم پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای یک درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین شش و ۲۰ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین