Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@16:38:08 GMT

اهداف بلند پروازانه سامسونگ برای گوشی های تاشو

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۸۳۴

اهداف بلند پروازانه سامسونگ برای گوشی های تاشو

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در حالیکه Galaxy Fold سامسونگ تا حد زیادی از نظر کاربران شکست خورده است ، با این حال سامسونگ همچنان به کار روی تلفن های تاشو ادامه می دهد. اهداف غول فناوری از این نظر نیز بسیار بلند پروازانه است.

با تمرکز بر فن آوری های آینده ، همایش « Samsung AI Forum» از چند روز پیش در سئول ، پایتخت کره جنوبی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت سامسونگ ، «دی جی کوه» ، در سخنانی در این مراسم اظهار داشت که سامسونگ فروش تلفن های تاشو را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

امیدواری سامسونگ در مورد تلفنهای تاشو

هدف تعیین شده سامسونگ برای سال 2020 فروش 5 تا 6 میلیون تلفن تاشو است. Galaxy Fold 2 بیشترین سهم را در دستیابی به این هدف خواهد داشت.

همانطور که قبلا اعلام کردیم گوشی تاشو و پرچمدار جدید سامسونگ به نام W20 ، ، به زودی معرفی می شود. سامسونگ امیدوار است این تلفن در خارج از چین با استقبال روبرو شود و به این ترتیب آمار فروش سامسونگ به مراتب بسیار بالاتر خواهد رسید.

البته مهمترین مسئله در مورد نحوه طراحی سامسونگ Galaxy Fold 2 است. زیرا همانطور که همه ما می دانیم ، به دلیل مشکل شکسته شدن صفحه نمایش ، عرضه مدل Galaxy Fold حدود نیم سال به تعویق افتاد.

علاوه بر این ، شیائومی ، هواوی و موتورولا به کار بر روی تلفن های قابل تاشو ادامه می دهند.RAZR، گوشی افسانه ای موتورلا، در حال آماده شدن برای دیدار با کاربران با ساختار تاشو است.

انتهای پیام/

289 / 159 Galaxy Fold موتورولا گوشی تاشو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: موتورولا گوشی تاشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت نمایشگاهی از اموال مسروقه همچون تلفن همراه، تبلت، ساعت و... در محوطه صبحگاه آگاهی شاپور برگزار شد.

در این رویداد بیش از ۶۰ سارق که در زورگیری، گوشی قاپی و خفتگیری لوازم همشهریان را ربوده بودند، با دستبند و پابند حاضر بودند. ده‌ها قبضه انواع سلاح سرد و گاز اشک‌آور که سارقان با استفاده از آنها دزدی می‌کردند نیز درکنار انبوهی از تلفن‌های همراه دزدیده شده به نمایش گذاشته شد. گروهی از مالباختگان نیز برای شناسایی تلفن همراه و وسایل خود در این آگاهی حضور داشتند.

یکی از دستگیرشدگان نیز ادمین صفحه‌ای در اینستاگرام با عنوان «مادر» بود. صفحه‌ای که اکثر دنبال کنندگان آن خانم‌های مسن بودند و این فرد با فریب دادن آنها به این خانم‌ها نزدیک می‌شد، و به بهانه‌های مختلف از آنها اخاذی می‌کرد. پنج نفر از خانم‌هایی که در دام این فرد گرفتار شدند در آگاهی حضورداشتند.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در رابطه با عملیات‌های اخیر پلیس گفت: در چند روز گذشته بیش از ۷۰ نفر از سارقینی که به صورت قاپزنی گوشی دزدی می‌کردند دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها بیش از ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد که در اسرع وقت در اختیار مالباختگان قرار میگیرد.

این افراد جامعه هدف ما بودند و با توجه به اینکه تعداد زیادی از ان‌ها سابقه دار هستند با اشد مجازات مواجه خواهند شد. افراد بدون سابقه که پس از انجام مراحل قانونی با قید وثیقه آزاد شوند با پابند الکترونیک زیر نظر پلیس خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!