Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضوی اردکانی گفت: در چهار دهه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمنان بارها سعی کردند با روش های مختلف به ما صدمه بزنند اما همین اتحاد موجود در کشور تا به امروز اجازه این نفوذ را نداده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید ابوفاضل رضوی اردکانی» امروز (جمعه 17 آبان) در خطبه‌‌های امروز نماز جمعه شیراز با ابراز خرسندی از مقاومت و هشیاری مردم کشور عنوان کرد: وحدت مردم ملت ما باعث شد تا با وجود تحریم ها، به دشمن اجازه نفوذ به کشور ما داده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شیراز افزود: شیعیان و اهل سنت نیز با هم متحد هستند زیرا بیش از 90 درصد احکام دینی ما و اهل سنت یکسان است و نباید اجازه دهیم که هر گونه تفرقه باعث نفوذ و دشمنی آمریکا، رژیم صهیونیستی، وهابیت و ... شود.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تصریح کرد: در چهار دهه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمنان بارها سعی کردند با روش های مختلف به ما صدمه بزنند اما همین اتحاد موجود در کشور تا به امروز اجازه این نفوذ را نداده است.

وی افزود: دشمنان ما در منطقه، امروز با در پیش گرفتن ترفند تفرقه افکنی بین مسلمانان، راه اندازی جنگ های داخلی و ... سعی در ایجاد اختلال در قدرت کشورهای اسلامی دارند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز انسجام و اتحاد مردم لبنان، عراق و سوریه را در پیش گرفته اند و سعی دارند در کشور ما نیز تفرقه و نفاق ایجاد کنند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی با اشاره به هدف دشمنان در ایجاد ناامنی و جنگ در منطقه گفت: دشمنان با این اقدامات قصد دارند تا ایران را هدف قرار دهند اما مردم ما امروز باید بیش از هر زمان دیگری هشیاری به خرج دهند.

وی ادامه داد: باید انسجام و همدلی شیعه و سنی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و با یک اتحاد محکم که همواره سابقه آن را در کشور داریم راه نفوذ دشمن و ترفندهایش را ببندیم.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی کانون های مساجد ظهور امام زمان عج مجلس یوم الله ۱۳ آبان خبرگزاری شبستان امام جمعه موقت شیراز توطئه های دشمنان دشمنان اتحاد نماز جمعه شیراز شیراز نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان یزد گفت: استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور داراست و این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه‌ای بالا است.

روح الله حیدری در حاشیه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به منظور همکاری و همراهی همه شرکت‌های بیمه‌ای در استان جهت ارائه بهتر خدمات بهینه بیمه‌ای به شهروندان یزدی جلسه سندیکای شرکت‌های بیمه در استان یزد شکل گرفت و در آن حول محور کارگروه‌های متعدد بحث و تبادل نظر شد و پیشنهادات خوبی نیز مطرح گردید.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در سال جدید خدمات بهتری را به مردم استان یزد ارائه دهیم خاطر نشان کرد: در طی سال‌های اخیر در استان یزد متأسفانه شاهد بلایای طبیعی هستیم، در این بین برخی از مردم و اهالی شهرها و روستاها فاقد بیمه‌نامه منازل مسکونی و اماکن تجاری خود هستند که در بلایای طبیعی دچار گرفتاری می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان تصریح کرد: شاهد این هستیم که پس از خسارت‌های وارده مردم به دستگاه‌های حمایتی مراجعه دارند و این معضلی برای مردم فاقد بیمه شده است.

حیدری افزود: لازم است با هماهنگی‌های بیشتر به مردم جهت تهیه بیمه نامه‌ها اطلاع رسانی شود تا بتوانند در زمان خسارت از شرکت‌های بیمه‌ای مطالبه کنند.

وی تاکید کرد: به جهت تحقق این امر انتظار است تا مدیران استان همکاری و کمک داشته باشند تا شرکت‌های بیمه‌ای بتوانند در راستای خدمات مؤثر واقع شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان گفت: یکی از اقداماتی که شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌دهند و در طی سال‌های گذشته آن را تقویت کردند بیمه‌های بازنشستگی به کمک بیمه‌های تجاری است، لذا توصیه ما به مردم استفاده از پارامترهای بیمه‌ای در این خصوص در شرکت‌های بیمه است.

حیدری با بیان اینکه استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور دارد ادامه داد: این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه بالا است و این جای خوشحالی و تبریک به مردم استان دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا با پوشش گسترده بیمه در استان در زمان حوادث، خسارت کمتری به مردم وارد شود و خسارت‌ها تا حدی جبران شود.

کد خبر 747129

دیگر خبرها

  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد