Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر دیدار تیم های ذوب آهن و ماشین سازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد و تیم ذوب آهن در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی توسط ارسلان مطهری به گل رسید.

مطهری در حالی دروازه ماشین سازی را باز کرد که تنها ۳۵ ثانیه از شروع بازی گذشته بود تا این زودهنگام ترین گل این فصل رقابتهای لیگ برتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4766232 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان مطهری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال ماشین سازی علیرضا منصوریان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی والیبال لیگ برتر والیبال گابریل کالدرون تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتبال عراق کشتی آزاد تیم کشتی امید ایران باشگاه پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

عصر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش کشورمان در فینال وزن منهای ۷۵ کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب نشان طلا شد.

منصوریان برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه