Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر رفاه دستور ویژه‌ای جهت رسیدگی به مردم مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی، صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور دستور فوری به رؤسای سازمان‌های تأمین اجتماعی و بهزیستی کشور بر امداد رسانی به هم‌وطنان زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی تأکید و نماینده ویژه خود را برای پیگیری و ارائه گزارش مستمر وضعیت آسیب دیدگان انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این نامه آمده است: پیرو پیام فوری ساعت دو نیمه شب دیشب برای بسیج امکانات در رسیدگی به مصدومان و حادثه‌دیدگان زلزله آذربایجان شرقی، اقدامات و رسیدگی‌های خود را که متناسب با اعلام ستاد بحران کشور و استان تنظیم و اجرا خواهید کرد، روزانه به اینجانب منعکس فرمایید.

 با توجه به شناخت جناب آقای دکتر رومیانی از منطقه و مسؤولیت ایشان در اداره امور استان‌ها، ایشان به عنوان نماینده ویژه وزیر، موضوعات را پیگیری و نیازهای ویژه قابل تأمین را منعکس خواهند کرد.

 همه سازمان‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به طور ویژه به پیام‌های ایشان توجه و درباره آنها اقدام فوری کنند.

بیشتر بخوانید: اسکان اضطراری۶۰ درصد از خانوارهای آسیب دیده از زلزله حضور صدها نفر از بسیجیان در مناطق زلزله زده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی زلزله برنا ریشتر محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین همایش حضوری سال ۱۴۰۳ ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در استان  با تاکید بر اهمیت جایگاه نماز جمعه گفت:حضور جوانان و نوجوانان در نماز جمعه تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به اینکه حمله یک کشور به اماکن کنسولی یک کشور در سرزمین خود یا سرزمین کشوری دیگر نقض کنوانسیون ۱۹۶۳ و نقض مصونیت اماکن کنسولی است افزود:ابعاد حقوقی و بین‌المللی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت بررسی و منتشر شود تا همه بدانند تجاوز به کنسولگری یک کشور تجاوز به هویت و تاریخ آن کشور است و طبق قواعد متجاوز باید تنبیه شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تنبیه اسرائیل، اضافه کرد: تبیین این موضوع باید در دستور کار ائمه جمعه و آحاد مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران و مجازات رژیم صهیونیستی به نوعی ضربه تنبیهی و بازدارنده نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با محوریت نیروی هوا فضای سپاه، مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را در سپهر دیپلماسی و نظام بین‌المللی به رخ کشید تصریح کرد:این حمله یک تصمیم استراتژیک عقلانی و یک ضرورت اجتناب ناپذیر بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریزبا گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه در ۲ اردیبهشت افزود:سپاه در طول حیات خود دژ مستحکم و پناه مردم اعم از مسلمان غیرمسلمان، شیعه و سنی، زن و مرد، روستایی و شهری و تمام مردم ایران و ملت‌های مستضعف منطقه است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  با بیان اینکه شعار سال امسال است گفت:باید برای تحقق این شعار و جلب مشارکت مردم تلاش کرد و البته می‌بایست موانع تولید رفع و از صاحبان صنعت و تولید حمایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • تعیین نماینده‌ای ویژه برای ساماندهی نیرو‌های کار خارجی
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری اولین همایش حضوری سال ۱۴۰۳ ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی
  • ​آغاز طرح جهادی تلفیق آبزی‌پروری با فعالیت‌های کشاورزی در آذربایجان شرقی