Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@02:24:48 GMT

پهپاد متجاوز قبل از رسیدن به اماکن حساس منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۰۹۶۹

پهپاد متجاوز قبل از رسیدن به اماکن حساس منهدم شد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: بامداد امروز یک فروند پهپاد متجاوز توسط سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه عمومی ماهشهر تحت هدایت شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی منهدم شد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: بامداد امروز یک فروند پهپاد متجاوز توسط سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه عمومی ماهشهر تحت هدایت شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی کشور منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید جزئیات ساقط کردن یک پهپاد خارجی در ماهشهر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: این اقدام قاطع و شلیک موشک در واکنش به تجاوز یک فروند پهپاد متجاوز خارجی به حریم هوایی کشورمان بوده است و پهپاد متجاوز قبل از رسیدن به اماکن حساس  با هوشیاری کامل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور منهدم شد.

امیر صباحی‌فرد تاکید کرد: ما بارها اخطار داده ایم که شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور با آمادگی کامل، قاطعانه با هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور پاسخ خواهد داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان امیر صباحی فرد پهپاد نیروی هوایی ارتش فرمانده قرارگاه پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در خصوص اتفاق اصفهان و پاسخ ایران به اسرائیل، گفت: بعد از عملیات «وعده صادق» همانطور که فرماندهان نظامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده سپاه پاسداران اعلام کردند از این به بعد اگر اشخاص و دارایی‌های ما مورد حمله‌ی رژیم صهیونیستی قرار بگیرند جمهوری اسلامی ایران برای خودش این حق را قائل است که عمل متقابل انجام دهد.

بنابر گزارش جماران، جلال زاده درباره اتفاق اصفهان، گفت: اتفاقی که در اصفهان افتاد را نمی‌توان عنوان «حمله» برای آن به کار برد. رژیم صهیونیستی قبلا هم از این کارهای کودکانه و کور داشته است که جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان پاسخ آن‌ها را داده است. حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ما در دمشق یک حمله بدیع و مخالف تمامی کنوانسیون‌ها، حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل بود که جمهوری اسلامی تصمیم گرفت یک جواب قاطع و طبق موازین بین‌المللی به آن‌ها بدهد. لذا طبق مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مصاحبه‌هایی که فرماندهان ما انجام دادند، هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به امکان و دارایی‌ها جواب خواهیم داد.

وی افزود: در اصفهان پدافند ارتش جمهوری اسلامی به بعضی از اشیاء مشکوک شده بود و به سمت آنها تیراندازی کرده بود و اصلا در قواره حمله رژیم صهیونیستی نبود. امیدارم با تمام دیوانگی‌هایی که رژیم صهیونیستی دارد به خاطر منافع کوتاه مدت خود هم که شده است، کار دیوانه‌باری انجام ندهد که این‌بار پاسخ جمهوری اسلامی نسبت به قبل متفاوت خواهد بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص رفتار اردن در برابر رفتار اسرائیل، گفت: اردن باید پاسخگو باشد و در گفت و گویی که وزیر امورخارجه اردن با امیرعبداللهیان داشتند توضیحات لازم را دادند و همانجا اعلام کردند که ما اجازه حضور پرنده‌های رژیم صهیونیستی را در فضای اردن نخواهیم داد. ما در بحث دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم و اعلام کردیم اگر ما بدانیم که رژیم صهیونیستی از امکانات کشورها و پایگاه‌های آمریکا علیه منافع ما استفاده کرده قطعا با پاسخ متقابل ما مواجه خواهند شد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898556

دیگر خبرها

  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین/ سامانه پدافندی S-۴۰۰ روسیه در کریمه چگونه منهدم شد؟ +عکس و فیلم
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت