Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحران در ناپل به وخیم ترین حالت خود طی سالیان اخیر رسیده است.

طرفداری- بی توجه بازیکنان ناپولی به تصمیم اورلیو دی لورنتیس، حواشی زیادی را به وجود آورده است. پس از نتایج اخیر این تیم، اورلیو دی لورنتیس تصمیم گرفت تا بازی با جنوا، بازیکنان ناپولی را در کمپ تمرینی در حالت قرنطینه نگه دارد اما بازیکنان این تیم با تصمیم آنچلوتی پس از تساوی 1-1 مقابل سالزبورگ، اردو را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ تمرینات ناپولی پس از 2 روز وقفه از امروز صبح (جمعه) در کمپ تمرینی این تیم از سرگرفته شد اما مورد عجیب این است که شاگردان آنچلوتی پس از تمرینات عصر اجازه ترک اردو را ندارند و باید شب را در کنار یکدیگر در کمپ بگذرانند. ناپولی فردا عصر در سن پائولو میزبان جنوا است. معمولا برای بازی های خانگی، بازیکنان از صبح روز بازی در هتل جمع می شوند مگر اینکه با تصمیم باشگاه از شب قبل از بازی به هتل بیایند. در هر صورت بازیکنان ناپولی با تصمیم باشگاه از امروز صبح تا فردا عصر پس از بازی با جنوا، حق ترک اردو را ندارند و باید به طور تمام وقت در اختیار باشگاه باشند.

این درحالی است که بنرهای اعتراضی هواداران ناپولی در قسمت های مختلفی از شهر ناپل نسبت به وضعیت فعلی تیم، به چشم می خورد. در یکی از این بنرها نوشته شده است:

شما راه درستی را انتخاب نکرده اید. برای کسانی که خود را وقف این پیراهن می کنند و عاشق شما هستند، احترام قائل شوید.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ناپولی پس از آن که در فصل گذشته توانست قهرمانی سری آ را کسب کند در این فصل نتوانست موفقیت فصل پیش را تکرار کند.

این تیم در آخرین دیدار خود در سری آ با نتیجه یک بر صفر از امپولی شکست خورد و اکنون مدیران باشگاه قصد دارند با جذب یک سرمربی جدید به جای «فرانچسکو کالزونا» روحی تازه در تیم بدمند.

دی لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی با گزینه‌های مختلفی برای هدایت ناپولی در فصل آینده مذاکره کرده است. «رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده است که «وینچنزو ایتالیانو» جدی ترین گزینه هدایت ناپولی در فصل آینده است و تفاهم با او پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است. «ایتالیانو» در حال حاضر هدایت فیورنتینا را بر عهده دارد.

این خبرنگار ایتالیایی اعلام کرده است که «استفانو پیولی» هم یکی دیگر از گزینه‌های مد نظر ناپولی است اما تا این لحظه پیشرفت خاصی در مذاکره با او صورت نگرفته است.

رودی گالتی به احتمال پیوستن «آنتونیو کونته» به ناپولی هم اشاره کرد اما او را یک گزینه محتمل برای هدایت این تیم ایتالیایی در نظر نگرفت.

کد خبر 6087382

دیگر خبرها

  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند