Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدیجه پوربهبهانی جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی برابر شهروند ساری پشت سر گذاشتیم ولی نسبت به این تیم نمایش بهتری ارائه دادیم.

وی افزود: موقعیت‌های خوب گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردیم ولی مدافعان و دروازه بان تیم شهروند ساری با درخشش خود اجازه بیش از ۲ بار گلزنی را ندادند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: سعی داشتیم در نیمه نخست سریع به گل برسیم تا برای زدن گل‌های بعدی راه ساده‌تری داشته باشیم ولی موقعیت‌های ما با بدشانسی از دست رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوربهبهانی افزود: حریف هم موقعیت‌های خوبی برابر ما بدست آورد ولی نسبت به این تیم برتر بودیم و اگر از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کردیم بیش از ۲ بار به گل می‌رسیدیم.

وی اظهارداشت: امسال تیم پالایش نفت آبادان به جوانگرایی که اکثر آنها بومی منطقه هستند، روی آورد و خیلی از این بازیکنان تجربه کافی ندارند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: تاکنون توانسته‌ایم نتایج تقریبا مناسبی کسب کنیم ولی در ادامه راه کار سختی پیش‌رو خواهیم داشت.

وی افزود: این تیم آینده بسیار خوبی دارد و امیدواریم از سوی هواداران و همچنین مسئولان شهری مورد حمایت قرار گیرد تا در سال‌های آینده به مدعی قهرمانی تبدیل شود.

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان امروز از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک میهمانش شهروند ساری را از پیش رو برداشت.

برچسب‌ها فوتسال زنان لیگ برتر خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال زنان لیگ برتر خوزستان آبادان فوتسال زنان لیگ برتر خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان گفت از بازیکنانش خواسته بدون استرس به مصاف ایران بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس برنات مولینا در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال قرقیزستان با تیم ملی ایران در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2024 فوتسال آسیا گفت: برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی پیش رو نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: کاری که تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان با اشاره به برتری شاگردانش مقابل ژاپن گفت: بدون استرس و فشار برابر ژاپن بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • تو فلسطینی و تنها نگران تو منم
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش