Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@19:53:41 GMT

وعده نخست وزیر عراق برای انجام اصلاحات جدی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۱۲۸۱

وعده نخست وزیر عراق برای انجام اصلاحات جدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، به نقل از المیادین، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق روز پنجشنبه پس از جلسه بررسی بودجه سال آتی میلادی گفت: ۹۸۹ پروژه به ارزش ۱۷ میلیارد دلار نیمه کاره مانده و دولت در صدد انجام اصلاحات جدی برای بهبود اوضاع اقتصادی است.
وی گفت که برای ارائه برنامه بودجه‌ای مطلوب به پارلمان در سریع‌ترین فرصت ممکن تلاش خواهد کرد و گفت که بودجه‌های قبلی منطق درستی درباره صرف هزینه‌ها نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که در لایحه بودجه جدید تلاش خواهد شد اصلاحات جدی صورت گرفته و شرایط بهبود یافته و فرصت های شغلی افزایش یابد.

وی همچنین راهکارهایی را برای ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر از طریق ارائه پروژه‌های خدماتی، اقدام برای اصلاحات جدی در حل مشکلات اقتصادی و درآمدزایی بیشتر که به بهبود و تقویت اقتصاد بینجامد و همچنین افزایش منابع درآمدی در بخش‌های غیرنفطی ارائه کرد.

کد خبر 462092 برچسب‌ها عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای بررسی جداول تفصیلی، گفت: در این جلسه جداول تفصیلی لایحه بودجه ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت و چند مورد از مغایرت‌های لایحه با قانون مصوب مجلس در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌هایی در کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: ۱۲ کمیته در کمیسیون تلفیق برای بررسی نیازهای بودجه دستگاه‌های دولتی تشکیل شد. این کمیته‌ها با محوریت هیأت رئیسه تلفیق، نماینده سازمان برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی به بررسی جداول، اشکالات و اصلاحات موجود در آن می‌پردازند. بعد از آن گزارش کمیته‌ها به کمیسیون ارائه شده تا کمیسیون گزارش نهایی برای بررسی به صحن مجلس را تهیه کند.

حاجی‌بابایی درباره زمان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در صحن مجلس، گفت: تلاش کمیسیون تلفیق بر این است که تا پایان هفته آینده گزارش مصوبات خود در بخش دوم لایحه بودجه را ارائه کند تا در دستور صحن قرار گیرد.

کد خبر 6081072 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • رئیسی: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان سمنان است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است
  • السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است