Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۴۷روز معاملاتی تعداد ۶۱۹میلیارد و ۳۲۶میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۱۱۳هزار و ۴۴۲میلیارد ریال در ۵۴میلیون و ۳۲هزار و ۳دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۲۳میلیارد و ۹۹۲میلیون سهم به ارزش ۱۰۸۰هزار و ۹۸۳میلیارد ریال در ۲۵میلیون و ۷۴۷هزار و ۴۲۱نوبت در بازار اول؛ ۱۸۳میلیارد و ۲۶میلیون سهم به ارزش ۸۴۴هزار و ۸۶۵میلیارد ریال در ۲۷میلیون و ۸۰۰هزار و ۹۲۰نوبت در بازار دوم؛ ۶۰میلیون و ۲۰۰هزار برگه به ارزش ۵۸هزار و ۳۸۱میلیارد ریال در ۱۶هزار و ۲۵۱نوبت در بازار بدهی، ۱۳۴میلیون و ۷۵۰هزار قرارداد به ارزش ۹۹۱میلیارد ریال در ۵۸هزار و ۸۱۹نوبت در بازار مشتقه و ۱۲میلیارد و ۱۱۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۲۸هزار و ۲۲۲میلیارد ریال در ۴۰۸هزار و ۵۹۲نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۲۶هزار و ۶۷۴واحد رشد، ‌معادل ۷۰.۹۰ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۳۰۵هزار و ۳۳۳واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۸۷هزار و ۵۹۵واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۲۷۷هزار و ۸۰۸واحدی به ترتیب ۶۵.۴۳و ۸۰.۴۹درصد افزایش داشته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: سامانه معاملات بورس بورس تهران بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بازار سرمایه امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) ۳ هزار و ۹۲۱ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۱۶ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار ۰.۱۷ درصد تقویت شد.

شاخص هم وزن ۰.۵۷ درصد رشد کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۶۶ هزار معامله به ارزش ۵۱ هزار میلیارد ریال انجام شد.

در این روز به ترتیب نمادهای «بوعلی»، «فملی»، «نوری» و «شبندر» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل رشد بازار سرمایه شدند.

در مقابل نمادهای «فولاد» و «غدیر» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ۰.۱۶ درصد تقویت شد و در کانال ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحدی ایستاد.

۵۲ درصد نمادهای بازار در دامنه مثبت و ۴۸ درصد نمادهای بازار در دامنه منفی معامله شدند.

خالص ورود نقدینگی حقیقی به بازار نیز ۴۴ میلیارد تومان بوده است. ارزش کل معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی نیز ۵,۳۲۹ میلیارد تومان بود.

کد خبر 6085476 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد