Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا سمین دو تیم محبوب هافبک تیمش را لو داده است.

طرفداری - الکسی میرانچوک، هافبک لوکوموتیو مسکو تنها برای بازی در بارسلونا یا یوونتوس این تیم را ترک خواهد کرد.

میرانچوک 24 ساله که هافبک هجومی است، بهترین بازیکن لوکوموتیو مسکو به شمار می‌رود. او اخیرا در جریان شکست لوکوموتیو مقابل یوونتوس عملکرد درخشانی داشت و تک گل تیمش را هم به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که هم اکنون ارزشی تقریبا در حدود 16 میلیون یورو دارد، در فصل جاری در 15 بازی برای لوکوموتیو، 8 گل زده و 2 پاس گل داده است. گفته می‌شود چند تیم بزرگ اروپایی این بازیکن را زیر نظر دارند. اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند استعدادیابان یوونتوس در بازی چهارشنبه شب، میرانچوک را از نزدیک زیر نظر گرفتند.

به گزارش موندو دپورتیوو، یوری سمین، سرمربی لوکوموتیو مسکو درباره آینده الکسی میرانچوک می‌گوید:

رابطه میرانچوک و لوکوموتیو بسیار صمیمانه و نزدیک است. برادر او همین‌جا بازی می‌کند؛ هواداران عاشقش هستند. او ممکن است در آینده به کدام تیم برود؟ یوونتوس یا بارسلونا. در غیر این صورت در مسکو می‌ماند. چرا؟ چون برادر دو قلویش آنتون اینجا بازی می‌کند و جدا کردن دو قلوها هیچ وقت آسان نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی

دو غول فوتبال اسپانیا به دنبال اضافه کردن هافبک پرتغالی منچسترسیتی به ترکیب خود در تابستان پیش‌ رو هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برناردو سیلوا که در گذشته بحث پیوستنش به تیم‌هایی همچون بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن مطرح بود، این بار مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته و به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه اسپانیایی او را گزینه‌ای مناسب برای جانشینی لوکا مودریچ و تونی کروس می‌بینند.

بر اساس ادعای روزنامه «دیلی‌استار» انگلیس؛ باشگاه رئال مادرید پیشتاز به خدمت گرفتن برناردو سیلوای 29 ساله در تابستان پیش‌رو است. روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا هم گزارش داد که بارسلونا در راه جذب این هافبک پرتغالی با رئال مادرید وارد رقابت می‌شود و سیلوا یکی از اصلی‌ترین اهداف خوان لاپورتا برای تقویت بارسا برای فصل بعد است.

برناردو سیلوا که تابستان 2017 در انتقالی به ارزش 70 میلیون یورو از موناکو به منچسترسیتی پیوست، تاکنون در 348 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 66 گل‌زده و 61 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

آنچلوتی: نمایش‌مان مقابل سیتی؟ ندیدم هواداری ناراحت باشد!

این هافبک پرتغالی که تا سال 2026 تحت‌قرارداد باشگاه منچسترسیتی است، تاکنون به این تیم برای کسب 15 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ