Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگروه پیشگیری از مرگ‌های خاموش انجمن جامعه ایمن کشور پس از وقوع زلزله امروز هشداری درباره ایمنی وسایل گرمایشی صادر کرد. تاریخ انتشار: 16:28 - 17 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۸۷۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،کارگروه پیشگیری از مرگ‌های خاموش انجمن جامعه ایمن کشور پس از وقوع زلزله امروز هشداری درباره ایمنی وسایل گرمایشی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در متن این هشدار آمده است: "بە دلیل شدت زلزلە، احتمال تكان خوردن لوله دودكش‌ ها، جداشدن دودکش، اتصالات، زانوها و کلاهک، ترک خوردن دیوار و حتی احتمال شکستن لوله دودکش داخل دیوار و مسدود شدن آن، وجود دارد.    لذا بعد از زلزله، حتما اتصالات دودکش پکیج‌ها، آبگرمکن‌ها و بخاری‌های گازسوز یا نفت سوز و حتی دودکش‌های موتورخانه‌ها را كنترل كنید (داخل و خارج ساختمان)؛ تا از انتشار گاز مونوکسیدکربن و خطر گازگرفتگی در امان باشید."   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هشدار زلزله ایمنی مرگ خاموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمودی فر شامگاه یکشنبه در نشست با رؤسای انجمن‌های هنری که حضور مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت انجمن‌های فرهنگی و هنری از جمله اهداف و سیاست‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: بر این امر واقف هستیم که انجمن‌های فرهنگی و هنری می‌توانند در راستای ارتقا و رونق حوزه فرهنگ و هنر نقش آفرینی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، تاکید کرد: استان مرکزی مهد پرورش مفاخر، دانشمندان و هنرمندان بزرگی است که در طول تاریخ خدمات ارزنده‌ای را در حوزه‌های مختلف به کشور ارائه کرده‌اند و باید اذعان داشت که انجمن‌های فرهنگی و هنری در این استان در جهت رشد و اعتلای فرهنگ و هنر جامعه به خوبی نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: امسال شاهد اتفاق خوبی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم به طوری که از محل قرارگاه شهید آوینی، برای تقویت انجمن‌های فرهنگی و هنری به خصوص فعالیت‌های تولیدی اعتباراتی اختصاص داده شد تا انجمن‌ها در تولید آثار فاخر و همچنین آموزش و تربیت هنرمندان هزینه کنند.

محمودی فر، زبان هنر را به عنوان رساترین و مؤثرترین زبان انتقال پیام در جامعه یاد کرد و گفت: هنر بر روح و روان انسان‌ها، تأثیری عمیق و ماندگار دارد به همین منظور هزینه در بخش فرهنگ و هنر یک سرمایه محسوب می‌شود که نقش اساسی بر آینده حوزه فرهنگ و هنر خواهد داشت.

کد خبر 6084873

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • ۶۲ درصد جغرافیای ایران روی گسل یا در حاشیه گسل‌ها قرار دارد
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • تشکیل کارگروه ایمنی ساختمان های شهر زرند