Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، شهردار کرج با بیان اینکه نصب لیبل‌های تبلیغاتی بر در و دیوار خانه شهروندان غیرقانونی است اعلام کرد: شهرداری در صورت روبرو شدن با اینگونه هرج و مرج‌های بصری، نسبت به قطع تلفن‌های تماس مندرج در تبلیغات، اقدام خواهند کرد.

علی اصغر کمای زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روزها که انواع روش‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی به‌ویژه در فضای مجازی بر تبلیغات فیزیکی پیشی گرفته، نصب لیبل تبلیغاتی روی درب منازل، به‌راستی جای سوال و ابهام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا کمالی‌زاده در ادامه اعلام کرد: حتی قسمت تعجب برانگیزتر ماجرا اینجاست در برخی مناطق که سیستم فاضلاب وجود دارد، افرادی به نصب لیبل تخلیه چاه اقدام می‌کنند!‌

‌شهروندان بدانند: هیچ‌کس حق نصب این گونه لیبل‌ها و تبلیغات بر در خانه‌ها و دیوارهای شان را نداشته و طبق قانون این اقدامات پیگرد قانونی دارد.‌

چنانچه همکاران من در حوزه معاونت خدمات شهری، با این‌گونه هرج‌ و مرج‌های بصری رو به روبرو شوند، طی هماهنگی با مقام قضایی، نسبت به قطع تلفن‌های تماس مندرج در تبلیغات، اقدام خواهند کرد. ‌

46

کد خبر 1318810

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زلزله زلزله آذربایجان باشگاه پرسپولیس استان آذربایجان شرقی ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران سینمای ایران مارک ویلموتس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، فرشاد مهدی‌پور در حکم مهدی عرفاتی آورده است: «نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید».

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات در این حکم تصریح کرده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (2) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور موثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • کنعانی: اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قانونی و در جهت ایجاد بازدارندگی بود / آمریکا زیر میز دیپلماسی زده نه ایران + فیلم
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود