Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم را در مجامع و محافل مختلف از جمله مصلاهای نماز جمعه شهرستان های استان را بسیار موثر دانسته و ائمه جمعه استان را همواره عامل مهمی برای تحکیم اتحاد و انسجام و تبیین کارآمدی نظام برای امیدآفرینی در جامعه می داند.

وی از جامعه ای متحد و منسجم بعنوان آلترناتیو دسیسه های دشمنان تفرقه خواه و استقلال برانداز یاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز در حاشیه این حضور در پروژه های مصلای و بیمارستان فردیس که تسریع در تکمیل آنها مهمترین مطالبه امام جمعه و مردم این شهرستان بود، حاضر شد و در پاسخ به خبرنگاران گفت: کار جانمایی و مکان یابی مصلای نماز جمعه فردیس از سال ۹۱ آغاز شده و در سال ۹۲ و ۹۴ و ۹۶ اعتباراتی حدود ۹ میلیارد تومان به و ۲ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات منطقه ای این پروژه تخصیص یافت.

وی ادامه داد: پروژه مصلی در فردیس با ۳۵ میلیارد تومان به سرانجام می رسد که پیگیری برای تخصیص اعتبارات استانی جهت تکمیل این سازه بسیار مهم را در دستور کار داریم.

شهبازی گفت: همچنین بیمارستان این شهرستان که از سفر رییس جمهور به البرز عملیات اجرایی آن آغاز شده نیز بازدید شد.

وی افزود: بیمارستان فردیس برای بنده و رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز بسیار حائز اهمیت است که با سرعت بالایی تکمیل و بهره برداری شود.

استاندار البرز در خصوص انتخاب شهردار فردیس، اضافه کرد:  بر این باور هستم که دخالتی در امور شوراهای اسلامی شهر که منتخب مردم هستند، نداشته باشم.

وی گفت: مهمترین وظیفه شورای اسلامی شهر طبق قانون، انتخاب شهردار است و طبق اخبار واصله روند انتخاب شهردار فردیس در حال به سرانجام رسیدن است.

شهبازی افزود: براساس گزارش های معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، خروجی کار شورای اسلامی شهر فردیس به وزارت کشور واصل شده است.

وی عنوان کرد: تسریع در تعیین تکلیف وضعیت شهرداری فردیس بسیار حائز اهمیت است چراکه هیچ خللی نباید در ارائه خدمات عمومی به مردم وجود داشته باشد از این رو معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مامور به پیگیری این موضوع است.

شهبازی گفت: به مردم فردیس اعلام می کنم که به انتخاب آنها احترام می گذاریم و به طور قطع پیگیری خواهیم کرد که انتخاب شهردار این شهر توسط شورای اسلامی فردیس به سرانجام برسد.

46

کد خبر 1318858

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زلزله زلزله آذربایجان باشگاه پرسپولیس استان آذربایجان شرقی ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران سینمای ایران مارک ویلموتس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز

یکصد و پنجاهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با دو نطق و یک تذکر کتبی و طرح سوال یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از شهردار برگزار شد و افسانه خواست خدایی عضو شورای اسلامی شهر شیراز در در تذکر کتبی خود به شهردار شیراز با موضوع باغات بانوان اظهار کرد: در تاریخ یکم آذر ماه سال ۱۴۰۰ طرح احداث و راه اندازی باغات بانوان در سطح مناطق یازده گانه شهرداری شیراز مصوب شد و در همین سال نیز شهرداری شیراز به جدیت بر پیگیری این موضوع در کمیسیون فرهنگی تاکید داشتند.

او افزود: بیش از دو سال و نیم از اجرای این مصوبه می‌گذرد و ضرورت این موضوع برای اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و خواسته کمیسیون فرهنگی و قرار گرفتن ردیف‌های بودجه این مصوبه که در هر سال به مصوبه بودجه تعیین شده اختصاص یابد، مطرح است. 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: طی جلسات مکرر برگزار شده با شهردار شیراز و شهرداران مناطق یازده گانه شهر شیراز، اما علی رغم مصوبه و پیگیری‌ها و جدیتی که شورای اسلامی شهر شیرار بر اجرا و تحقق این موضوع داشته است متاسفانه در حال حاضر دو باغ بانوان بهره برداری شده در سطح شهر شیراز نیز در اختیار بانوان قرار نمی‌گیرد و این فضا‌ها نیز حتی به شکل عمومی هم در استفاده شهروندان قرار نمی‌گیرد.

خواست خدایی تصریح کرد: احداث چنین فضا‌هایی یکی از نیاز‌های بانوان شهر شیراز است، اما متاسفانه جز دو مجموعه باغ بانوان که در سطح دو منطقه ۱۱ و ۶ مورد بهره برداری قرار گرفت پیشرفت سایر مجموعه‌ها در حال حاضر در طرح اولیه قرار دارد. 

او با اشاره به اینکه باغات بانوان پس از بهره برداری، به صورت صحیح مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، خاطر نشان کرد: از شهردار شیراز در خواست دارم تا اجرای این مصوبه را در اولویت خود قرار دهند. این در حالی است که شورا و شهرداری احداث باغات بانوان را که به مردم وعده دادند به درستی این موضوع محقق نشد و در اجرای این مصوبه نقص وجود دارد. 

خواست خدایی اظهار کرد: شهرداری شیراز ظرف مدت یک هفته نسبت به اقدامات صورت گرفته پیرامون طرح احداث باغات بانوان در سطح مناطق یازدگانه شیراز و دلایل عدم اجرای این طرح پاسخگو باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • روند تصمیم‌گیری در شهرداری اصفهان مطلوب نیست/ لزوم تقویت دیپلماسی فرا شهری و بین دستگاهی
  • ببینید | حرف‌های توهین‌آمیز شهردار فردیس کرج خطاب به کارگران: دست من را بوسیدید به داخل آمدید!
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند 
  • دستگیری شهردار منتخب و عضو شورای نسیم‌شهر