Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب‌آهن معتقد است تیمش می توانسته بعد از خوردن گل تساوی، برنده بازی باشد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی که با شکست ۲ بر یک شاگردانش همراه شد، و اظهار کرد: به ماشین‌سازی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. تیم ما احتیاج به کار کردن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی دو اشتباه که کار از دست خط دفاعی‌مان خارج شد باختیم. همه در این شکست مقصریم و مقصر اصلی هم من هستم.

وی ادامه داد: کیفیت فوتبال ما را همه دیده‌اند. بازی را بعد از گل مدیریت کردیم و سطح بالاتری داشتیم. روی ۲ اشتباه باختیم. گل اول را روی جوانی و بی‌تجربگی گلر دریافت کردیم و بعد از آن حتی می‌توانستیم باز هم برنده باشیم اما ضربه کاشته دوم ما را غافلگیر کرد. ما چند موقعیت روی ضربه‌های مطهری و پهلوان داشتیم که می‌توانستیم اختلاف را چند برابر کنیم.

منصوریان درباره داوری و صحنه مشکوک در محوطه جریمه ذوب‌آهن گفت: تیم داوری عملکرد خوبی داشت و درباره آن صحنه کادرفنی ۲ تیم نمی‌توانند نظر دهند زیرا قاضی بازی از همه به صحنه نزدیک‌تر بود. تیم من وقت‌کشی نمی‌کند و خودم هم دوست ندارم با وقت‌کشی ببرم. به کمک‌داور هم این تذکر را دادم که اگر فکر می‌کنی وقتی تلف شده، آن را اضافه کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عليرضا منصوريان تيم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!