Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال بانوان آویژه صنعت پارسا مشهد، لیگ برتر بسکتبال بانوان را با باخت آغاز کرد.

به گزارش قدس آنلاین ، لیگ برتر بسکتبال بانوان از ۱۶ آبان ماه با حضور ۱۲ تیم آغاز شد. آویژه صنعت پارسا با سرمربی‌گری یاس قائم‌مقامی و با ترکیبی صد درصد بومی، تنها نماینده خراسان رضوی در این رقابت‌ها است.

آویژه صنعت پارسا در اولین دیدار خود، در تهران به مصاف تیم گروه بهمن این شهر رفت که در نهایت، ۱۱۴ بر ۴۵ نتیجه این بازی را واگذار کرد و در نخستین گام، متحمل شکست سنگینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سایر نتایج هفته نخست، رقابت آویژه و گروه بهمن، پرامتیازترین دیدار هفته بود.

ایسنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بسکتبالیست ها بانوان بسکتبالیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس

به گزارش "ورزش سه"، این باخت در حالی رقم خورد که شاید اگر پنالتی ابتدای نیمه دوم نبود، ملوانی‌ها می‌توانستند بازی را کنترل کنند اما دو گل پیاپی از شهریار مغانلو و دفاع سرسخت تیم مورایس، جلوی شاگردان مهدی تارتار را گرفت تا آنها برای اولین بار در این فصل در ورزشگاه سن سیروس به یک تیم مدعی ببازند.

ملوان در بازی با پرسپولیس باوجود فرصتهای فراوان گلزنی به نتیجه تساوی صفر صفر رسید و این نتیجه در دیدار با تراکتور هم در یک بازی سخت و فشرده تکرار شد.

بازی با استقلال اما یک تفاوت داشت. ملوانی‌ها در این بازی یک گل به حریف زدند و در حالی که هنوز از این گل شادمان بودند، ماشاریپوف ستاره خارجی تیم استقلال گل مساوی را به ثمر رساند.

اما این بار باوجود اینکه گل اول را تیم ملوان زد، سپاهان از غفلت خط دفاعی این تیم بهترین استفاده را برد و توانست در استادیوم سیروس قایقران گل تساوی و برد را بزند.

نکته جالب اینکه ملوان فصل گذشته از این سه تیم در مجموع 4 امتیاز گرفته بود اما حالا در حالی که هنوز یک بازی هم با تراکتور باقی مانده، 7 امتیاز از مدعیان اصلی لیگ برتر گرفته است.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت