Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@03:55:53 GMT

توصیه آیت‌الله امینی به واعظی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۲۳۴۰

نماینده رئیس جمهور به همراه استاندار قم، عصر امروز با حضور در منزل آیت الله امینی از اقدامات درمانی صورت گرفته برای درمان وی مطلع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود واعظی در این عیادت ضمن آرزوی سلامتی برای آیت الله امینی، مراتب ارادت رئیس جمهور را به آیت الله امینی ابلاغ کرد.

  آیت الله امینی ضمن قدردانی از این دیدار، به رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: اگر بتوانید به توصیه‌های رهبری عمل کنید مشکلات کشور حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  استاندار قم نیز از خداوند برای آیت الله امینی بهبودی و سلامتی عاجل و طول عمر با برکت مسئلت کرد.   آیت الله امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهرماه گذشته به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان بستری شده بود که پس از بهبود بیماری و اعلام رضایت تیم درمانی از حال عمومی وی، از بیمارستان مرخص شده است.   منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور استان سمنان را ترک کرد

آیت‌الله رئیسی و جمعی از اعضای هیات دولت سیزدهم در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ۱۴۰۳ وارد سمنان شد و امروز (جمعه) پس از حضور و دیدار مردمی با مردم دامغان، استان سمنان را از طریق فرودگاه شاهرود ترک کرد.

طبق برنامه، سفر دولت سیزدهم به استان سمنان یکروزه و (دیروز) سی‌ام فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده بود و در ۲ شهر سمنان و شاهرود آیت‌الله رئیسی رییس جمهور برنامه‌های متعددی داشت و استان سمنان توانست از برکات حضور دولتمردان به بهترین شکل بهره‌گیری کند.

در روز دوم سفر در جمعه سی‌ویکم فروردین ۱۴۰۲ نیز آیت الله رئیسی در شهر دامغان حضور یافت و در مصلای امام خمینی(ره) با شهروندان این شهر دیدار مردمی داشت و گزارشی از روند بررسی مشکلات، حضور مسوولان دولت سیزدهم و حل مسایل نقاط مختلف استان را وعده داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور استان سمنان را ترک کرد
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • آیت‌الله رئیسی وارد سمنان شد
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان