Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@05:05:37 GMT

شهرخودرو تخت گاز بسوی صدر؛ پیروزی خانگی یحیی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۲۳۶۱

شهرخودرو تخت گاز بسوی صدر؛ پیروزی خانگی یحیی

تیم فوتبال شهر خودروی مشهد هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی مقابل پارس جنوبی جم پشت سر گذاشت و با استفاده از هرسه امتیاز این مسابقه، یک گام به صدر جدول نزدیک‌تر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های شهرخودروی مشهد و پارس جنوبی جم در ادامه دیدار‌های هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل‌محمدی در این دیدار موفق به کسب برتری یک بر صفر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار حسین مهربان در دقیقه ۷۸ موفق به گشودن دروازه پارس جنوبی شد تا شهرخودرو سه امتیاز این مسابقه خانگی را از آن خود کند. همچنین سعید صادقی، علی نبی‌زاده و فرشاد محمدی‌مهر از تیم شهر خودرو و بابک حاتمی و فریبرز گرامی از تیم پارس جنوبی با کارت زرد جریمه شدند.

شهر خودرو با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رسید. بدین ترتیب پرسپولیس و استقلال یک رده در جدول تنزل پیدا کردند. شاگردان یحیی گل‌محمدی دیدار معوقه‌ای از هفته هشتم لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان را هم در برنامه دارند که در صورت برتری در این دیدار معوقه، صدرنشین خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود آذربایجان شرقی یحیی گل محمدی تابناک ورزشی شهر خودرو لیگ نوزدهم صدرنشینی سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور یکی از برنامه‌های مهم وزارت نفت را خاموشی فلرها دانست و گفت: این فلرها بر اساس برنامه زمانبندی خاموش و به ارزش افزوده تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه مرتضی شاهمیرزایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی راهکارهای تحقق حداکثری جهش تولید با مشارکت مردمی در صنعت ارز آفرین پتروشیمی در شرکت پتروشیمی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مشعل‌های صنایع و شرکت‌ها و صنایع مختلف مستقر در منطقه پارس جنوبی باید خاموش شوند.

معاون وزیر نفت افزود: برنامه قطعی وزارت نفت و نظام، خاموشی فلرها است.

فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور اضافه کرد: از هم اکنون که پروژه‌ها در حال اجرا هستند در مورد مصرف بهینه انرژی برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

وی با بیان این که فلرها برای اضطرار و موارد خاص هستند، خطاب به مدیران فنی و طراحان گفت: اقدامات تکمیلی برای مهار فلرها انجام شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر هم از افزایش رشد 37 درصدی تولید این پتروشیمی در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن خبر داد و گفت: پتروشیمی بوشهر در سال گذشته با 510 میلیون دلار صادرات در این شاخص رشد 18 درصدی ثبت کرد.

جواد حاتمی کسب درآمد 20 هزار میلیارد تومانی را از دیگر موفقیت‌های شرکت پتروشیمی بوشهر در سال قبل دانست و بیان کرد: ظرفیت تولید شرکت پتروشیمی بوشهر حدود 9 میلیون و 248 هزار تن است که ضمن تامین خوراک صنایع دیگر بخش از آن به عنوان محصول نهایی صادر می‌شود.

ایران در برداشت گاز از میادین مشترک از قطر پیشی گرفت/ احداث 50 پالایشگاه و پتروشیمی

وی از راه‌اندازی فاز دوم این پتروشیمی خبر داد و تصریح کرد: یکی از مسائل و مشکلات پتروشیمی بوشهر تهیه خوراک است که با توجه به راه‌اندازی فاز دوم در آینده نزدیک نیاز است سهمیه خوراک این مجموعه افزایش یابد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری