Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@05:38:58 GMT

رئیس دفتر رئیس جمهوری از آیت الله امینی عیادت کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۲۴۲۸

رئیس دفتر رئیس جمهوری از آیت الله امینی عیادت کرد

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری به نیابت از رئیس جمهوری عصر جمعه با حضور درمنزل آیت الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از وی عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری به نیابت از رئیس جمهوری عصر جمعه با حضور درمنزل آیت الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از وی عیادت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار که بهرام سرمست استاندار قم نیزحضور داشت، سلام گرم و ویژه رئیس جمهوری را به آیت الله امینی ابلاغ و برای این استاد حوزه علمیه قم آرزوی سلامت و تندرستی کرد.


رئیس دفتر رئیس جمهوری ، همچنین آخرین وضعیت درمانی آیت الله امینی را جویا و نسبت به فراهم کردن شرایط مداوا برای بهبودی وی تاکید کرد.


واعظی در این دیدار،  گزارشی از پیگیری‌های رئیس جمهوری از وضعیت جسمانی آیت الله امینی ارائه کرد و به بیان گوشه ای از اقدامات و فعالیت‌های تعیین کننده این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوران قبل و بعد از انقلاب پرداخت.


آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مهرماه امسال به علت بیماری گوارشی دریکی ازبیمارستان‌های قم بستری و پس از چند روز از بیمارستان مرخص شد.


حضرات آیات جوادی آملی، نوری همدانی، شبیری زنجانی، علوی گرگانی و سبحانی از مراجع تقلید، آیات اعرافی، مقتدایی، حسینی بوشهری، استادی، سعیدی و بسیاری از اساتید و بزرگان حوزه از این استاد برجسته حوزه عیادت کرده بودند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مجلس نماز جمعه کانون های مساجد استان همدان محمود واعظی آیت الله امینی واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود

به گزارش جماران؛ مجمع روحانیون مبارز در بیانیه ای اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

العلماء باقون ما بقی الدهر

چهل روز از رحلت عالم وارسته و استاد فرزانه، عضو برجسته مجمع روحانیون مبارز مرحوم آیت الله حاج سید محمد موسوی بجنوردی میگذرد و جامعه علمی و انقلابی کشور یکی از ذخایر ارزشمند خود را که میراث دار بیت فقاهت و سیادت مرحوم آیت الله العظمی سید حسن بجنوردی و از نوادگان مرجع بزرگ جهان تشیع آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی بود را از دست داد. 

او از زمره یاران، همراهان و شاگردان برجسته حضرت امام خمینی و از خدمتگذاران صدیق انقلاب اسلامی و مردم بود.

گرچه جبران ضایعه فقدان آن روحانی عالیقدر میسر نیست اما آثار علمی و پژوهشی فراوان  به یادگار مانده و جمع پر شمار شاگردان فاضل و تربیت یافته ایشان در محیط حوزه و دانشگاه ادامه حیات علمی و معنوی آن استاد نامور را میسر میسازد و همچنان نام و یاد و میراث گرانسنگش گرما بخش محافل علمی و فرهنگی خواهد بود.

مجمع روحانیون مبارز یکبار دیگر این مصیبت بزرگ را به خاندان سرافراز بجنوردی و بیت رفیع حضرت امام خمینی خصوصا داماد گران قدرشان  آیت الله سید حسن خمینی تسلیت می‌گوید و علو درجات و حشر با حضرت امیر المومنین علیه السلام را برای آن فقید سعید از خداوند مسئلت دارد و از محضر روحانیون و اساتید معظم و دوستان و شاگردان محترم آن استاد عالیقدر دعوت میشود تا در مراسم بزرگداشتی که از سوی برادر ارجمندشان جناب آقای دکتر سید کاظم بجنوردی برگزار میگردد شرکت فرمایند. 

 مجمع روحانیون مبارز  - هشتم فروردین ۱۴۰۳

* زمان: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ رمضان ساعت ۱۶:۳۰ به صرف افطار

*مکان: نیاوران_ کاشانک نرسیده سه راه آجودانیه شماره  ۲۱۰_ مرکز  دائره‌المعارف  بزرگ اسلامی تالار رسول اکرم (ص)

دیگر خبرها

  • 4 عکس جدید از «رحمت الله امینی شالیکار هزار جریبی» سریال پایتخت در دنیای واقعی
  • برنامه‌های مجمع دینی احیای فضیلت به‌ مناسبت شب های قدر
  • بیانیه مجمع روحانیون مبارز درباره مراسم چهلم آیت الله موسوی بجنوردی
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند
  • ببینید | حساب‌کتاب تلخ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از حقوق کارگران: صد سال کار فقط ۱۰ میلیارد تومان!