Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:35:05 GMT

رئیس و دبیر در مشهد، ساکت و هاشمیان در دستگردی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۲۴۳۴

رئیس و دبیر در مشهد، ساکت و هاشمیان در دستگردی

مسئولان فدراسیون فوتبال امروز در دو ورشگاه حضور داشتند تا به نظاره دو دیدار بپردازند. یکی لیگ برتری و دیگری تیم ملی جوانان.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران به همراه ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون که امروز در مشهد حضور داشتند خود را به ورزشگاه امام رضا رساندند تا به تماشای دیدار شهرخودرو برابر پارس جنوبی جم بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اتفاق به گونه ای دیگر در تهران اتفاق افتاد و محمدرضا ساکت نماینده فدراسیونی ها در دیدار تیم جوانان بود. مدیر تیم های ملی فوتبال ایران در این بازی به همراه وحید هاشمیان، مربی تیم ملی و حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان ایران در ورزشگاه دستگردی حضور پیدا کردند تا به نظاره دومین دیدار تیم جوانان ایران بنشنند.

فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری مهدی تاج (رئیس فدراسیون) محمدرضا ساکت سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری مهدی تاج رئیس فدراسیون محمدرضا ساکت سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • سخنان برنامه‌سازان و مجریان در دیدار با رئیس رسانه‌ ملی
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان