Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@10:52:43 GMT

زلزله بار دیگر ترکمانچای را لرزاند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۲۴۸۴

زلزله بار دیگر ترکمانچای را لرزاند

ساعت24 -زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۸ ریشتر آذربایجان‌شرقی را لرزاند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی  ۴.۸ در مقیاس ریشتر استان آذربایجان شرقی - حوالی ترکمنچای را در ساعت ۱۷:۲۱:۴۵ لرزاند.

این زمین‌لرزه در عمق ۶ کیلومتری زمین بود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آذربایجان شرقی زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در «پاپوآ گینه‌نو» موجب تخریب افزون بر یکهزار خانه شد

 آخرین آمار‌ها از وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۷ ریشتر در امواج درونی زمین (ریشتر) در «پاپوآ گینه‌نو» واقع در جنوب غربی اقیانوس آرام، از کشته شدن سه نفر و تخریب بیش از یکهزار واحد مسکونی حکایت دارد.

خبرگزاری رویترز روز دوشنبه با اعلام این خبر نوشت: مرکز زمین شناسی آلمان (GFZ) وقوع این زمین لرزه را ساعت ۰۶:۲۰ دیروز (به وقت محلی) در استان «سپیک شرقی» (East Sepik) در شمال پاپوآ گینه‌نو و در عمق ۶۵ کیلومتری (۴۰ مایلی) زمین اعلام کرد.

مرکز این زمین لرزه در فاصله ۳۸ کیلومتری شهر «آمبونت» (Ambunt) در شمال این کشور گزارش می‌شود و زلزله روستا‌های مجاور رودخانه سپیک در این بخش از پاپوآ گینه نو را در برگرفت.

«آلان برد» (Allan Bird) فرماندار استان سپیک شرقی گفت که بنابر برآورد‌های اولیه، زمین لرزه یکهزار خانه را تخریب کرده است. به گفته وی، این زلزله به بیشتر بخش‌های استان که پیشتر با خطر سیل مواجه بود، خسارت وارد کرده است.

وی گفت: سیل در واقع منطقه‌ای به طول بیش از ۸۰۰ کیلومتر را در برگرفته و در نتیجه در سراسر رودخانه سپیک حدود ۶۰ یا ۷۰ روستا را با خطر ویرانی مواجه ساخته است.

رویتز به جزئیات بیشتر این زلزله نپرداخت.

پاپوآ گینه نو از کشور‌های مشترک المنافع با وسعتی نزدیک به ۴۶۳ هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار نفر، در شمال استرالیا و در جنوب‌غرب اقیانوس آرام واقع است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۵ ریشتری در خوزستان
  • زلزله‌ای نسبتاً شدیدی خوزستان را لرزاند
  • زلزله‌ ۴.۵ ریشتری سالند را لرزاند
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • زلزله‌ای نسبتاً شدید سالند را لرزاند
  • گیلان در یک سال گذشته ۵۹ بار لرزید/ وقوع ۲ زلزله بالای ۴ ریشتر
  • زلزله در «پاپوآ گینه‌نو» موجب تخریب افزون بر یکهزار خانه شد