Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@12:24:36 GMT

تاج: فقط ۳ میلیارد از وزارت ورزش گرفته‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۲۵۰۰

به گزارش فدراسیون، مهدی تاج، رئیس فدارسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جلسه مجمع عمومی عادی و انتخاباتی سازمان لیگ فوتسال که به میزبانی هیات فوتبال استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ما بسیار رشد کرده و به تمامی عوامل دخیل در این حوزه دست مریزاد و خسته نباشید عرض می‌کنم چراکه در سخت‌ترین شرایط، ارزشمندترین دستاوردها را کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: امیدوراریم در دیدار روز پنجشنبه تیم ملی فوتبال مقابل تیم ملی عراق به موفقیت دست پیدا کنیم و حریف را شکست دهیم.  همچنین تیم فوتبال ساحلی ما نیز سوم جهان شده و در مسابقات بین‌قاره‌ای نیز امیدواریم نتیجه مطلوب حاصل شود.

تاج با بیان اینکه مجموع دریافتی فدراسیون فوتبال از وزارت ورزش و جوانان طی یک سال اخیر فقط ۳ میلیاردتومان بوده است، افزود: دولت با شرایط بسیار سختی روبروست و ما تنها برای بازی مقابل بحرین و اعزام بازیکنان به این کشور از وزارتخانه هزینه های مربوطه را دریافت کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: هزینه برگزاری مسابقات بسیار سنگین شده به نحوی که هر بازیکن لژیونر که برای تیم ملی ما به میدان می‌رود، حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان برای فدراسیون هزینه دارد.  همین که فوتبال و فوتسال ما در چنین شرایطی روی پاست و در حال فعالیت است، جای تقدیر و تشکر دارد؛ هیچکدام از ماموریت های فدراسیون معطل نمانده و مطابق برنامه پیش‌ می‌رویم.  ساختمان فوتسال هفته آینده و مصادف با ۱۷ ریبع الاول به بهره‌برداری خواهد رسید؛ فدراسیون فوتبال هزینه بسیار زیادی برای تجهیز این مجموعه انجام داده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجید جلالی، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال سال‌های سال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود حتی آقای تاج به من می‌گفت ما سال هاست در فدراسیون فقط کار اداری و اجرایی انجام دادیم، کار فنی خیلی کم بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام اصلی‌ترین هدف رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان
  • «بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد