Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرشید زیدی مسوول برگزاری رقابت ها‌ی تنیس نوجوانان قهرمانی کشور گفت:در این رقابت‌ها نزدیک به ۸۰ ورزشکار از ۱۶ استان کشور و در قالب ۱۸ تیم باهم رقابت خواهند کرد.

او در ادامه افزود: این رقابت‌ها در دو بخش زیر ۱۶ و ۱۸ سال از ۱۴ آبان آغاز شده و تا ۲۰ آبان با معرفی برترین‌ها ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زیدی در ادامه گفت:بیش از ۸۰ درصد از برترین‌های رنکیگ کشور در این دو رده سنی در این رقابت‌ها حضور دارند که سبب شده رقابت‌های این دوره از سطح فنی خوبی برخوردار باشد.

مسوول برگزاری  رقابت ها‌ی تنیس نوجوانان قهرمانی کشور در پایان گفت: هدف از برگزاری مسابقات تنیس کشف استعداد‌های برتر این رشته است و درپایان هم برترین‌های هر رده به اردو‌های تیم ملی نوجوانان راه پیدا خواهند کرد.

رقابت ها‌ی تنیس نوجوانان قهرمانی کشور به میزبانی مجموعه تنیس آپادانا واقع در ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/م

 

برگزاری رقابت ها‌ی تنیس نوجوانان قهرمانی کشور در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمود نعمتی کاراته کای وزن بعلاوه ۸۴ کیلوگرم تیم استقلال قم در رده سنی بزرگسالان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با غلبه بر همه حریفان فینالیست شد و در جدال بر سر مدال طلا، مهدی گنج زاده از تهران را از پیش رو برداشت و ضمن کسب عنوان قهرمانی، صاحب پیراهن تیم ملی شد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حال پیگیریست.

دیگر خبرها

  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • پایان رقابت های تنیس جام رمضان در سمنان
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • نایب قهرمانی آزادکار قمی در رقابت‌های جام عبدالله موحد
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد