Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال قعرنشینان جدول لیگ‌برتر فوتبال، تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر بدون گل در نیمه نخست به تساوی رسید. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در هفته دهم لیگ برترفوتبال ایران دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه شهید نادر مهدوی از ساعت 17:45 دقیقه امروز به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان در حالی با هم رقابت می‌کنند که 2 تیم در قعر جدول لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور قرار دارند و این تیم‌ها به دنبال کسب نخستین پیروزی این فصل هستند.

شاهینی‌ها  در 9 مسابقه قبلی با یک تساوی و 8 باخت  تنها یک امتیاز کسب کردند و در بازی امروز امید زیادی برای رسیدن به نخستین پیروزی دارند .

در نیمه نخست بازی دو تیم حملات گسترده‌ای بر روی دروازه‌ها تدارک دیدند که در دقیقه 24 این دیدار شاهینی‌ها فرصت طلایی گلزنی  را با دفاع خوب سیرجانی‌ها از دست دادند.

ترکیب تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان مشخص شدتماشای بازی شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان رایگان استبوشهر| کریمیان: به دنبال سه امتیاز بازی مقابل گل گهر هستیم

در ادامه، بازی با کش و قوس‌های فراوانی همراه بود و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن‌ها رفتند تا همچنان شاهین بوشهر و گل‌گهر سیرجان در قعر جدول جایگاه خود را تثبیت کنند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی