Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی اسدی معتقد است خستگی یکی از عوامل اصلی شکست تیمش برابر شهرخودرو بوده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود، شهرخودرو خراسان شکست خورد.

فراز کمالوند سرمربی بوشهری‌ها به دلیل محرومیت نتوانست در این دیدار روی نیمکت تیم خود بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر صادقی‌پناه پیش از شروع نشست خبری ضمن تاکید بر حضور کمالوند در جایگاهی نزدیک به هواداران شهرخودرو، تصریح کرد: متاسفانه شاهد برخورد قشنگی از سوی برخی هواداران نبودیم و انواع و اقسام اهانت‌ها صورت گرفت.

مرتضی اسدی مربی پارس جنوبی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی پایاپایی را از سوی دو تیم شاهد بودیم. جز یکی دو موقعیت، موقعیت دیگری روی دروازه‌ها خلق نشد اما در نهایت این ما بودیم که با وجود بازی خوب شکست خوردیم‌. بازی‌های سخت ما مقابل رقبای بالانشین در هفته‌های اخیر خستگی زیادی به ساق پای بازیکنان  پارس وارد کرد. در مورد داوری هم فکر می‌کنم انقدر صحبت کرده‌ایم که تکراری است.

اسدی گفت: در صحنه‌ای که صادقی، با آرنج باتیستا را زد، شک ندارم باید داور به بازیکن حریف کارت قرمز می‌داد اما نمی‌دانم چرا مماشات کرد. شاید چون صادقی پشتش به باتیستا بود ترجیح داد کارت قرمز ندهد وگرنه من نزدیک به صحنه بودم. سرمایه هر تیمی هوادارانش هستند و امیدوارم که بتوانیم از هفته‌های آتی با نتایج خوب هواداران را خوشحال کنیم‌.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو تیم فوتبال پارس جنوبی جم مرتضی اسدی فراز کمالوند استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌ها به پایان رسید تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران در صدر جدول قرار گیرد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: گل اول پرسپولیس کاملاً درست بود و بازیکن نفت پیش از بر خواستن دانیال اسماعیلی فر تعادل خود را از دست داد و بازیکن پرسپولیس نقشی روی زمین خوردن بازیکن نفت نداشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در دقیقه ۱۳ بار دیگر به گل رسید که به درستی این گل آفساید اعلام شد. پس از آن و در نیمه اول گئورگی گولسیانی بازیکن نفت را نقش بر زمین کرد که داور به درستی به مدافع پرسپولیس کارت نشان داد.

او خاطرنشان کرد: در دقیقه ۵۳ بازیکن نفت مانع از ایجاد حمله برای پرسپولیس شد و باید اخطار می‌گرفت و در دقیقه ۶۰ به سود نفت باید کرنر گرفته می‌شد که داور به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

کارشناس داوری در خصوص اعلام پنالتی برای پرسپولیس گفت: در دقیقه ۶۹ و در حالی که بازیکن نفت پشت به توپ بود اما توپ به دست او برخورد کرد و مانع از رسیدن آن به بازیکن پرسپولیس شد و پنالتی به درستی گرفته شد.

کد خبر 6082151

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)