Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفت مسجد سلیمان در دیداری خانگی مقابل نساجی متوقف شد.

به گزارش ایسنا، نفت مسجد سلیمان و نساجی امروز (جمعه) در ادامه هفته دهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار دو تیم توانستند چند موقعیت برای خودشان ایجاد کنند اما بی‌دقتی مهاجمانشان باعث شد که در امر گل‌زنی ناموفق باشند و در نهایت به تساوی مقابل یکدیگر رضایت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات مهم این دیدار، اولین حضور علیرضا حقیقی، دروازه‌بان پیشین تیم‌ملی فوتبال درون دروازه نساجی بود.

نفت مسجد سلیمان و نساجی با این نتیجه، به ترتیب با ۱۴ و ۱۱ امتیاز در رده‌های هشتم و یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. شاگردان تارتار با کسب تساوی در این دیدار، به شکست‌ناپذیری‌شان ادامه دادند و فعلا از این حیث در کنار سپاهان رکورددار لیگ نوزدهم هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی قائم شهر تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر

شاگردان سیروس پورموسوی که به امید کسب ۳ امتیاز و فرار از منطقه خطر رو در روی گل‌گهر سیرجان قرار گرفته بودند در وقت‌های اضافه بازی ۲ گل زدند تا به یک تساوی ارزشمند دست یابند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال گل‌گهر در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۴۵ با قضاوت محمدرضا تارخ در استادیوم سلیمانی سیرجان پذیرای تیم فوتبال استقلال خوزستان بود.

این بازی در شرایطی برگزار شد که گل‌گهر با توجه به حضور در نیمه بالایی جدول بدون استرس پا به این دیدار گذاشت اما در مقابل استقلال خوزستان با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم جای داشت و برای فرار از منطقه سقوط به دنبال کسب هر ۳ امتیاز این دیدار بود.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا دو تیم بدون رد و بدل شدن گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ سعید سحرخیزان برای میزبان گلزنی کرد تا بازی یک بر صفر به سود گل‌گهر شود. در شرایطی که خوزستانی به دنبال گل تساوی و کسب حداقل امتیاز بودند، قائم اسلامی‌خواه در دقیقه ۹۰ گل دوم سیرجانی‌ها را زد تا شاگردان مارینوس لحظات پایانی با خیالی راحت بازی را دنبال کنند.

استقلال خوزستان در شرایطی که بازی به دقیقه ۹۰ رسیده بود توسط آسو رستم به گل رسید، شاهکار شاگردان سیروس پورموسوی ۲ دقیقه بعد تکمیل شد و آنها توسط محمود مطلق‌زاده کار را به تساوی کشاندند تا در فاصله‌ای اندک برد گل‌گهر را در خانه به یک تساوی ارزشمند برای خود تبدیل کنند.

با این نتیجه گل‌گهر ۳۴ امتیازی شد و در رده ششم به کار خود در این هفته پایان داد و استقلال خوزستان نیز با ۲۰ امتیازی در رده چهاردهم باقی ماند.

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، سامان فلاح، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا کوشکی، بهنام برزای، مهدی ممی‌زاده، قائم اسلامی‌خواه، اریک باگناما، سعید سحرخیزان.

سرمربی: مارینوس

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزیم گروسیان، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری،علیرضا خوش کفا، احمدرضا جلالی، عثمان اندوگ، محمد آبشک، جواد آقایی پور، آسو رستم، پیمان رنجبری.

سرمربی: سیروس پورموسوی

دیگر خبرها

  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • تراکتور با جت شخصی مقابل نساجی
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور