Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی عشوری عصر جمعه با اعلام خبر فوق در حاشیه مراسم پایانی رقابت های ورزشی روستایی و عشایری جام خوشه چین منطقه ۴ کشور در اراک، اظهار داشت: در این مسابقات، در بخش آقایان در رده سنی نوجوانان و جوانان در رشته دو و میدانی(۲۰۰متر سرعت)، استان خوزستان رتبه نخست، کرمانشاه رتبه دوم، لرستان رتبه سوم و استان مرکزی رتبه چهارم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی بیان کرد: در مسابقات دو و میدانی آقایان(۵کیلومتر استقامت)، استان کرمانشاه رتبه اول، لرستان رتبه دوم، همدان رتبه سوم، خوزستان رتبه چهارم و استان مرکزی رتبه پنجم مسابقات را کسب کردند.

عشوری با اشاره به مجموع امتیاز مسابقات دو و میدانی آقایان در المپیاد جام خوشه چین عنوان کرد: استان کرمانشاه با ۷ امتیاز، خوزستان با ۵ امتیاز، لرستان با ۴ امتیاز، همدان با ۳ امتیاز و مرکزی با ۲ امتیاز به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

وی با اشاره به مجموع نتایج مسابقات هفت سنگ مهارتی آقایان نیز گفت: در مسابقات هفت سنگ، استان همدان با ۷ امتیاز رتبه اول، کرمانشاه با ۵ امتیاز رتبه دوم، ایلام با ۴ امتیاز رتبه سوم، خوزستان با ۳ امتیاز رتبه چهارم، مرکزی با ۲ امتیاز رتبه پنجم و استان لرستان با ۱ امتیاز رتبه ششم مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی در خصوص نتایج مسابقات چوب کشی آقایان نیز بیان داشت: در این مسابقات استان مرکزی با ۷ امتیاز رتبه اول، کرمانشاه با ۵ امتیاز رتبه دوم، خوزستان ۴ امتیاز رتبه سوم، لرستان با ۳ امتیاز رتبه چهارم و همدان با ۲ امتیاز رتبه پنجم را کسب کرد.

عشوری با اشاره به نتایج مسابقات طناب کشی آقایان نیز اظهار داشت: در رشته طناب کشی آقایان، استان مرکزی با ۷ امتیاز رتبه نخست، استان همدان با ۵ امتیاز رتبه دوم، کرمانشاه با ۴ امتیاز رتبه سوم، خوزستان با ۳ امتیاز رتبه چهارم و و استان لرستان با ۲ امتیاز رتبه پنجم مسابقات را کسب کرد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی اظهار داشت: در نهایت با مشخص شدن نتایج رشته های فوتسال و والیبال این مسابقات، استان مرکزی در اولین دوره رقابت های تیمی جام خوشه چین منطقه چهار کشور در دو بخش بانوان و اقایان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

عشوری عنوان کرد: همچنین استان های خوزستان و همدان به ترتیب جایگاه های دوم و سوم رقابت های جام خوشه چین منطقه ۴ کشور را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 4766368

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عشوری ورزش روستایی ورزش یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام زلزله گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه تئاتر کودک و نوجوان بیرجند قزوین بارش باران مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس هیئت کشتی شهرستان نهاوند گفت: شرکت کنندگان با کسب ۲۲۰ امتیاز، ۳ نشان طلا و یک نقره صاحب این عنوان شدند.

عباس تکلو افزود: تیم‌های همدان با ۲۳۸ امتیاز، نهاوند با ۲۲۰ امتیاز و ملایر ۱۴۶ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

او تأکید کرد: این مسابقات به میزبانی هیئت کشتی شهر همدان در ۱۲ وزن از ۳۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان نهاوند تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات به قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور