Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، در این بازی پارس جم به دلیل اخراج فراز کمالوند در بازی قبلی او را روی نیمکت خود در اختیار نداشت. تیم فوتبال شهر خودرو در دقیقه ۷۸ این دیدار به گل رسید تا به ششمین پیروزی خود در این فصل دست پیدا کند. ارسال سعید صادقی با کنترل خوب حسین مهربان و ضربه پای چپ او درون دروازه دخسوس جای گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم روز جمعه هفته آینده ۲۴ آبان دیدار عقب افتاده خود را مقابل گل گهر سیرجان برگزار می کند. اگر شهر خودرو موفق به شکست دادن حریف کرمانی خود شود با ۲۳ امتیاز صدر جدول یگ برتر فوتبال ایران را از سپاهان خواهد گرفت.

ورزشگاه امام رضا (ع) - دیدار شهر خودرو و پارس جم بوشهر

در این بازی جلوه‌ای زیبای از همبستگی خراسانی‌ها با بر افراشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد تا پاسخ کوبنده‌ای باشد به برخی تماشاگران هنجار شکن که صحنه‌های ناخوشایندی را در دیدار با تراکتور  و استقلال رقم زدند. البته این حرکت در بیشتر ورزشگاه‌های کشور در بازی‌های امروز لیگ برتر انجام شد.

نفت‌ مسجدسلیمان نیز در بازی دیگر این هفته لیگ برتر با نتیجه بدون گل مقابل نساجی مازندران متوقف شد.

کد خبر 462124 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پدیده مشهد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید

به گزارش "ورزش سه"، سعید محمدی‌فرد که تجربه حضور در پارس جنوبی جم و سایپا را داشته و همراه با این دو تیم در لیگ برتر بازی کرده بود، اکنون همراه با چادرملو اردکان به دنبال صعود از لیگ یک است و امید زیادی دارد تا بتوانند در هفته‌های باقی‌مانده به موفقیت برسند و لیگ برتری شوند.

محمدی‌فرد درباره شرایط چادرملو عنوان کرد: همه تیم روحیه خوبی دارند و همدلی زیادی در تمام مجموعه باشگاه می‌بینیم تا موفق شویم و به هدفی که داریم دست پیدا کنیم. خوشبختانه شرایط مطلوبی در تیم هست و در روزهای گذشته هم تمرینات خوبی کردیم و آماده بازی فردا هستیم تا به لطف خدا سه امتیاز دیگر بگیریم.

او درباره رقابت نزدیک در بالای جدول لیگ یک و شانس بالای چهار تیم برای رسیدن به دو سهمیه‌ صعود به لیگ برتر اظهار کرد: همیشه این رقابت نزدیک در لیگ یک بوده و بعضا یک تیم خودش را جدا می‌کند، اما به نظرم الان هر چهار تیم شانس لیگ برتری شدن دارند؛ هر چند تیم ما با هدایت و تدابیر فنی آقای اخباری واقعا متحد و مصمم است تا بهترین عملکرد را داشته باشد و صعود کند.

این مدافع که تجربه بازی در لیگ برتر را همراه با پارس جنوبی و سایپا داشته، ابراز امیدواری کرد بتوانند از لیگ یک صعود کنند و افزود: اگر بازی‌های ما را دنبال کنید، می‌بینید که کیفیت فنی تیم سطح فنی بالایی دارد و می‌توانیم صعود کنیم. جای ما را در لیگ برتر خالی کنید چون باشگاه چادرملو و شهر اردکان و استان یزد شایسته هستند که در سطح اول فوتبال ایران باشند.

محمدی‌فرد درباره دیدار فردا مقابل داماش گیلان عنوان کرد: هیچ مسابقه‌ای در لیگ یک راحت نیست و در سالیان اخیر دیدید که بعضا تیم‌های پایین جدول کاری کردند تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده عوض شود و نتایج عجیبی رقم بخورد. کاملا حواس جمع هستیم و این مسائل را می‌دانیم و می‌خواهیم به برتری برسیم.

دیگر خبرها

  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • جدال بین صعود و سقوط
  • محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر