Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نبرد تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندارن در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان و به قضاوت «حمید حاج‌ملک» به مصاف هم رفتند.

«مهدی تارتار» سرمربی نفت با ترکیب حبیب فرعباسی، میلاد خدایی‌اصل، سعید کریمی، میرهادی میرجوان، احمد الجبوری، مجید عیدی، سجاد جعفری، محمد طیبی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی و میثم نقی‌زاده راهی میدان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی مقابل نساجی تحت هدایت «محمدرضا مهاجری» نیز با ترکیب علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن جعفری، رضا علیاری، میلاد سرلک، محمدعرفان معصومی، امید سینگ، رضا دهقانی، محمدمهدی نظری و رحمان جعفری پا به میدان مسابقه گذاشت.

نفت مسجد سلیمان در حالی پا به میدان نبرد گذاشت که به همراه سپاهان تنها تیم بدون شکست لیگ برتر محسوب می‌شدند اما کسب تساوی‌های زیاد و برد کم (۲ پیروزی و هفت تساوی) مانع از قرار گرفتن این تیم در رده‌هایی بالایی جدول رده‌بندی شده بود.

در سوی دیگر نیز شاگردان مهاجری نیز قصد داشتند با کسب هر سه امتیاز این دیدار به روند ناکامی‌های هفته‌های اخیر خود پایان دهند.

نفت مسجد سلیمان تا پیش از این دیدار با ۱۳ امتیاز در رتبه هشتم و نساجی نیز با ۱۰ امتیاز در رتبه یازدهم جدول جای داشتند.

نیمه نخست دیدار صحنه‌های قابل توجه زیادی نداشت و در نهایت نیز با تساوی بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم نیز با وجود افزایش حملات ۲ تیم، اتفاق چندان چشمگیری در جریان بازی رخ نداد و ۲ تیم قصد داشتند تا با تکیه بر ارسال‌ها از جناحین به گل برسند که البته حاصلی برای هیچکدام نداشت تا با تقسیم امتیازها، تیم‌ها بدون تغییر در جدول رده‌بندی در انتظار دیدارهای آینده بمانند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال نساجی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه 

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • ویدیو/ میرزازاده: هیچ سوپراستاری‌ شکست ناپذیر نیست حتی لوپز
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • شکست جبران‌ناپذیر رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق