Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@16:13:36 GMT

ادامه نباختن‌های نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۲۷۹۹

ادامه نباختن‌های نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته دهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی قائمشهر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا شاگردان مهدی تارتار همچنان بدون شکست در رقابت های لیگ برتر باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه نفتی ها با 14 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفتند و تیم رضا مهاجری هم با 11 امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاد.

254 43

کد خبر 1318918

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان لیگ برتر نوزدهم باشگاه نساجی قائمشهر زلزله زلزله آذربایجان باشگاه پرسپولیس استان آذربایجان شرقی ایالات متحده آمریکا سینمای ایران تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر نوزدهم مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم

در چارچوب هفته سی ام لیگ پرتغال، تیم پورتو مهمان کاساپیا بود که با نتیجه چهار بر یک پیروز شد.

 مهدی طارمی که پس از ۱۱۱ روز یکبار دیگر در یک مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، باز هم روی جریان بازی اثرگذار بود و موفق شد با یک پاس طلایی و دیدنی، گل دوم تیمش را بسازد تا پورتو سه امتیاز حساس را از آن خود کند.

طارمی تا دقیقه ۸۵ در زمین حاضر بود.

تیم فوتبال پورتو در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال پس از تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (۷۷ امتیاز) و بنفیکا (۷۰ امتیاز) با ۶۲ امتیاز سوم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد