Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی تیمش با نساجی اظهار داشت: در ابتدا به هموطنان عزیزم که در زلزله عزیزانشان را از دست دادند تسلیت می‌گویم. بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول ما خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم با تعویض های حریف آنها خطرناک‌تر ظاهر شدند. من فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود، فقط ما شرمنده هوادارانمان شدیم چون از دقیقه اول ما را تشویق کردند و امیدوارم در بازی های آتی آنها را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص اینکه امروز تیمش با دست بسته مقابل رقیبش به میدان رفت گفت: همینطور است، پیام ملکیان مصدوم بودو برای فیزیوتراپی به اهواز رفت. البته ما در هر پست دو بازیکن خوب داریم و اگر دقت کرده باشید امروز مکانی نیمکت نشین بود. به بازیکنانم هم گفته بودم که نساجی خوب کار می‌کند و انصافا آنها در نیمه دوم عالی ظاهر شدند. 

تارتار در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی  بر عملکرد ضعیف نفت مسجدسلیمان از شروع لیگ تا امروز گفت: نظر شما برای من قابل احترام است اما ما ابتدای فصل هدف‌گذاری کردیم که الان از آن هدف‌گذاری بالاتر هستیم. هدف ما این است که سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم. بعضی مواقع هم تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و کار سخت می‌شود. ما مقابل شاهین هم مشکل داشتیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم. 

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: برای تغییر تاکتیک بعضی مواقع باید بازی مستقیم انجام داد تغییر تاکتیک یعنی این. ما امروز فرزاد حاتمی را در اختیار نداشتیم و وقتی تیمی مثل نساجی بسته بازی می‌کند ما باید به بازی روی هوا روی بیاوریم اما چاره‌ای نداشتیم. ترجیح دادیم روی زمین بازی کنیم تا به مشکل نخوریم. به هر حال کار ما سخت است و توقعات بالا است. توقع بالا می‌تواند به ضرر ما باشد یا به نفع ما اما باید حواسمان باشد که جو را از دست ندهیم و باید فوتبال بازی کنیم. 

وی ادامه داد: اگر قرار باشد ما به زیر توپ بزنیم هوادار ناراحت می‌شود چون اینجا خوزستان است و آنها انتظار فوتبال دارند. امروز ما در نیمه دوم خوب کار نکردیم. 

وی با اشاره به اینکه نفت مسجدسلیمان آخرین تیمی بود که وارد بازار نقل و انتقالات شد گفت: با توجه به اینکه دیر کارمان را شروع کردیم موجودی که در بازار وجود داشت را گرفتیم البته عماد میرجوان جزو بازیکنان خوب ما است و در سال‌های گذشته 5-4 گل به ثمر رسانده است شما ببینید پریرا با آن همه هزینه در فولاد فقط یک گل زده است. قیمت مهاجم  همیشه بالا است و ما توان هزینه زیاد نداریم. دو بازیکن تیم ما به شهر خودرو رفتند که نزدیک به سه میلیارد تومان هزینه داشتند با همه این اوضاع و احوال در دوازده بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخوردیم و نفت شخصیت نباختن گرفته است. فراموش نکنید سال گذشته همه به دنبال سه امتیاز از نفت بودند اما حالا شکست این تیم سخت شده است. 

تارتار درخصوص دیدار با پرسپولیس گفت: زود است در مورد این مسابقه حرف بزنم چون بیش از دو هفته دیگر این بازی برگزار می‌شود. ما در همه مسابقات برای برد به زمین می‌رویم اما صادقانه این صحبت را به شما می‌گویم یکی از آروزهای من این است که پرسپولیس را شکست دهم. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن ملوان در بازی بزرگ: همان همیشگی!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز در انزلی میان ملوان و سپاهان برگزار شد. مسابقه‌ای که جنگ بالانشینان محسوب می‌شد و جذابیت‌های زیادی داشت.

اتفاق ویژه این مسابقه گلزنی ملوان در دقایق ابتدایی بود. در شرایطی که هواداران ملوان در فصل رویایی تیم خود از روی سکوها بازیکنان را به حمله به سمت دروازه سپاهان تهییج می‌کردند، شاگردان تارتار روی یک حرکت تمرین شده توانستند گل بزنند.

در دقیقه 12 بازی رضا جعفری همچون دیدارهای گذشته که از سمت راست نفوذ های زیادی داشته و پاس گل های زیادی ارسال کرده، اینبار هم این اتفاق را تکرار کرد و توانست بار دیگر پاس گل بدهد. او از سمت راست جلو رفت، توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا محمدرضا سلیمانی از راه برسد و با یک تکل دروازه نیما میرزازاد دروازه‌بان سپاهان را باز کند.

گلزن ملوانی‌ها همان بازیکنی بود که در هفته‌های گذشته بارها دست مهدی تارتار و هم‌تیمی‌هایش را گرفته است؛ سلیمانی که در ذوب‌آهن هم با تارتار کار کرده بود، امسال در ملوان بسیار خوش درخشیده و امروز هم مقابل سپاهان با فرصت‌طلبی خود گلزنی کرد و هواداران خودی را در ورزشگاه سیروس قایقران به وجد آورد.

عکاس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • گلزن ملوان در بازی بزرگ: همان همیشگی!
  • تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود