Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما از برگزاری اولین نشست انتخاباتی این دانشگاه در روز دوشنبه خبر داد.

امیررضا بشیری معاون سیاسی بسیج دانشجویی در این خصوص گفت: برای جنبش دانشجویی در قبال انتخابات مجلس میتوان چند وظیفه تعریف نمود.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌ها باید در سطح نخبگان و همچنین عموم مردم به گفتمانسازی و ارائه شاخص‌ها بپردازند اضافه کرد: نتیجه این اقدامات این است که کاندیدا‌ها و فعالین انتخاباتی به روی نقاط اصلی مشکل کشور و مطالبات و آرمان‌های اصلی انقلاب تمرکز پیداکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشیری اضافه کرد: برای عموم مردم هم باید جایگاه و اهمیت مجلس و همچنین وظایف و اختیارات نماینده تبیین شود. وظیفه دیگر پرسش از کاندیدا‌ها پیرامون عملکرد قبلی آن‌ها و همچنین برنامه‌های عملیاتی و توانایی‌های دقیق آن‌ها برای ورود به مجلس است.

معاون سیاسی بسیج دانشگاه صدا و سیما گفت: یکی دیگر از کار‌های تشکل‌های دانشجویی ریز و جزیی کردن شاخص‌هایی است که امامین انقلاب برای نماینده تراز بیان کرده اند. مثلا منظور از اصلح بودن یا مردمی بودن نماینده باید تبیین شود.

بشیری افزود: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم ما در بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما قصد داریم برنامه‌های مختلف و هدفمندی را در جهت اهداف ذکر شده برگزار کنیم. یکی از برنامه‌های اصلی ما برگزاری سلسله نشست‌های انتخاباتی است که برنامه اول با توجه به تاکید بسیار زیاد رهبری مبنی بر ترویج فضای آزاداندیشی در دانشگاه ها، مناظره بزرگی با موضوع شاخص‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی است. جزئیات و میهمانان برنامه به زودی اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس انتخابات نشست انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود